تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم های پارس جنوبی و استقلال پنج شنبه شب یکی از حساس ترین بازی های هفته چهارمرقابت های لیگ برتر را در ورزشگاه تختی جم برگزار می کنند.

در آستانه این دیدار، جزییاتیاز بلیت فروشی این مسابقه منتشر شده است.

محمداسدی رییس هیئت فوتبال شهرستان جم در خصوصزمان و مکان بلیت فروشی دیدار پارس جنویی جم و استقلال تهران گفت: بلیت این دیدارروز بازی در ۲۰ باجه بلیط فروشی ورزشگاه تختی جم به فروخته خواهد شد و ساعت دقیقبلیت فروشی و باز شدن درب های ورزشگاه در نشست هماهنگی قبل از بازی مشخص خواهد شد.

اسدی ادامهداد: با تصمیم مسئولین باشگاه پارس جنوبی جم بلیط جایگاه تماشاگران این دیدار باقیمت ده هزار تومان و بلیط جایگاه ویژه با قیمت پانزده هزار تومان به فروش می رسد.

او همچنین از فراهم کردن امکانات رفاهی برای تماشاگران این دیدارخبر داد و بیان کرد: در نقاط مختلف ورزشگاه آب آشامیدنی خنک قرار داده شده است وبازرسان اتاق اصناف و شبکه بهداشت بر روند توزیع مواد خوراکی در بوفه های ورزشگاهتختی نظارت دارند.

رییس هیات فوتبال شهرستان جم افزود: در صورت افزایش تماشاگران درورودی های ورزشگاه با هماهنگی یگان ویژه و ناظر فدراسیون ممکن است درب های ورزشگاهزودتر از زمان اعلام شده بر روی هواداران باز شود.

اسدی با بیان اینکه طبق قانون تنها ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه تختیجم در اختیار هواداران تیم آبی پوش پایتخت قرار می گیرد گفت: با توجه به حضورگسترده هواداران پارس جم در دیدارهای قبل این تیم، یقیقا در روز بازی ۹۰ درصدجایگاه پارسی ها زردپوش خواهد شد و ما نیز تنها ۱۵۰۰ بلیت که شامل ۱۰ درصد ازظرفیت ورزشگاه است را در اختیار هواداران استقلال قرار خواهیم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.