سرمربی مطرح هلندی از تیم سابقش در لیگ برتر روسیه به خاطر قرار گرفتن در شرایط بحرانی حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گاس هیدینگ به جمع حامیان تیم فوتبال باشگاه آنژی ماخاچکالا پیوست و ابراز امیدواری کرد تیم سابقش از این شرایط بحرانی خارج شود.

بازیکنان پیشین تیم آنژی ماخاچکالا شامل روبرتو کارلوس و ساموئل اتوئو نیز در روزهای اخیر با انتشار پیام‌های ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی حمایت خود را از این تیم جمهوری داغستان روسیه اعلام کرده بودند.

در پیام ویدئویی گاس هیدینگ که توسط باشگاه آنژی ماخاچکالا منتشر شد آمده است: من، گاس هیدینگ لذت بزرگ کار در تیم آنژی را داشتم و توانستیم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم. الان از من خواهش کردند تا سهمی هر چند کوچک در تیم آنژی داشته باشم. شنیدم که این تیم در شرایط بسیار دشواری به سر می‌برد و امیدوار هستم قدرت، انرژی و منابع مالی را به دست آورد تا از این چالش‌ سربلند بیرون آید. اطمینان دارم که این کار شدنی است زیرا شما مصمم هستید.

اولگ فلگونتوف، مدیر ورزشی باشگاه آنژی پیش از این گفته بود که این باشگاه ۲۵۰ میلیون روبل بدهی دارد و بازیکنان از ماه آوریل هیچ‌گونه دریافتی نداشتند.

گاس هیدینگ در فصل ۲۰۱۳ - ۲۰۱۲ لیگ برتر فوتبال روسیه سرمربی تیم آنژی ماخاچکالا بود. سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی نیز یک فصل به صورت قرضی در این تیم بازی کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.