سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پارس جنوبی شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال فردا در دیداری حساس در شهر جم به مصاف تیم پارس جنوبی خواهد رفت. وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان یک روز قبل از این دیدار در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: اولین بار است که در شهر جم و این منطقه هستم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم. وقتی با استقلال به اصفهان، تبریز یا جاهای دیگر می‌رویم، می‌توانیم مناطق مختلف را ببینیم، هر چند که زمان زیادی نداریم و از فرودگاه رفتیم به هتل و سپس به سالن کنفرانس و شب هم جلسه کادر فنی است. فردا هم بازی برگزار می‌شود.

شفر ادامه داد: فردا بازی سختی خواهیم داشت، هوا به دلیل اینکه اینجا ارتفاع بیشتری دارد، گرم‌تر خواهد بود. می‌دانیم حریف سفت و محکم است و ۹۰ دقیقه و حتی ۹۵ دقیقه باید بجنگیم. باید فوتبال خوبی انجام داده و توپ را به گردش بیاوریم و قطعا شانس برای پیروزی داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که در منزل بودم، بازی‌های قبلی پارس را دیدم و خوشحالم که شما هواداران خیلی خوبی دارید. دیدم که تماشاگران پارس جنوبی در جایگاه‌شان موسیقی می‌نوازند که بسیار خوشحال کننده است. این همان چیزی است که می‌خواهم و آن را دوست دارم، مانند بازی

قبلی که هواداران‌مان دنبال فوتبال بودند. در برنامه نود تصاویری نشان داده شد که نشان می‌داد برخی‌ها فوتبال را دوست نداشتند. وقتی بچه پنج ساله به ورزشگاه می‌آید و اشک می‌ریزد، برای فوتبال خوب نیست. این صحبت من برای کل هواداران فوتبال است. باید از دیدن فوتبال لذت برد، نه اینکه در آن خشونت باشد.

شفر ادامه داد: دقیقا نمی‌دانم فردا کدام بازیکنان قرار است بازی کنند، چون مسائل کوچکی داریم که باید تست شوند. امیدوارم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم. ما می‌خواهیم ببریم، اما باور کنید بازی سختی خواهیم داشت. هواداران زیادی در فرودگاه به استقبال ما آمدند که طرفدار استقلال بودند. امیدوارم هواداران دو تیم بازی خوبی ببینند و بدون مشکل ورزشگاه را ترک کنند. شنیده‌ام یکی از گزارشگران باسابقه یعنی جواد خیابانی در بیمارستان بستری است،

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )