مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان مدعی شد این تیم در فصل جاری با عملکرد خوب خود خیلی از پیش‌بینی‌ها را به‌هم خواهد زد.

احمد آل‌نعمه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد عملکرد استقلال خوزستان در شروع هجدهمین دوره لیگ برتر و کسب دو امتیاز در سه بازی گفت: ما در مجموع بد کار نکردیم و این را هم باید در نظر گرفت که تغییرات زیادی در استقلال خوزستان رخ داد و تیم ما با این همه تغییر نیاز به زمان دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد. ما برابر پرسپولیس خوب فوتبال بازی کردیم و این در حالی است که آنها جزو قدرت‌های اصلی و شانس مسلم قهرمانی در لیگ برتر هستند. اعتقاد من این است که شرایط استقلال خوزستان روز به روز بهتر می‌شود و در این فصل عملکرد خوبی خواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه برخی استقلال خوزستان را جزو گزینه‌های سقوط می‌دانند، عنوان کرد: تیم ما قبل از شروع لیگ شرایط خاصی داشت و شاید برخی همین مسائل را در نظر می‌گیرند و چنین موضوعی را عنوان می‌کنند. ما اصلاً به مسائل منفی فکر نمی‌کنیم و در ذهن‌مان فقط اتفاقات مثبت شکل گرفته است. من به این تیم خیلی امیدوار هستم و مطمئن باشید استقلال خوزستان خیلی از پیش‌بینی‌ها را به‌هم خواهد زد.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر صنعت نفت آبادان تأکید کرد: آنها هم شرایطی شبیه به تیم ما دارند و تغییرات زیادی در صنعت نفت انجام شد. البته نفتی‌ها خیلی زود کارشان را شروع کردند و ما بازی آسانی نخواهیم داشت. بازی در آبادان سختی‌های خاص خودش را دارد، ولی امیدوارم دربی خوزستان جذاب باشد و هواداران هر دو تیم از دیدن این مسابقه لذت ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.