سرمربی جدید آبی‌پوشان لندن تصمیمی گرفته است که او را بیش از پیش برای بازیکنانش محبوب خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری به دنبال برقراری آرامش و صمیمیت در رختکن چلسی است و به همین دلیل تصمیم گرفته محدودیت‌هایی که هموطن او و سرمربی سابق آبی‌های لندن آنتونیو کونته برای آبی‌پوشان لندن وضع کرده بود را لغو کند.

طبق اعلام نشریه تلگراف انگلیس، سرمربی فصل گذشته ناپولی تصمیم گرفته است محدودیت‌هایی که کونته برای زندگی شخصی بازیکنانش از جمله وعده‌های غذایی آنها در نظر گرفته بود را لغو کند و به این ترتیب آنها دیگر مجبور نیستند خوراک‌شان را مطابق رژیم غذایی که سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا برای‌شان تعریف کرده بودند، تنظیم کنند. کونته بازیکنانش را از خوردن برخی مواد غذایی در زمین تمرینی چلسی منع می‌کرد. ساری هم بر رژیم غذایی بازیکنانش نظارت دارد و آن را کنترل می‌کند اما محدودیت‌هایی که او در این بخش برای بازیکنانش در نظر گرفته به مراتب کمتر از هموطنش است.

یکی دیگر از قوانینی که کونته وضع کرده بود و ساری آن را لغو کرد، لزوم ماندن و خوابیدن بازیکنان در هتل تیم در روزهای قبل از بازی‌های خانگی چلسی بود. ساری با لغو این قانون به بازیکنانش اجازه داده که شب قبل از بازی‌های خانگی را در خانه خودشان سپری کنند.

چلسی مائوریتزیو ساری فصل جدید لیگ برتر را امیدوار کننده و با یک برد خارج از خانه مقابل هادرزفیلد آغاز کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.