رقابت‎های فوتسال لیگ برتر بانوان در حالی از جمعه وارد هفته دوم می‌شود که همچنان با بی‌‎برنامگی و انصراف تیم‎ها مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان هفته گذشته آغاز به کار کرد این در حالی بود که بعد از شروع مسابقات و به خاطر انصراف ۲ تیم، مراسم قرعه کشی با حضور ۱۲ تیم تکرار شد.

البته انصراف تیم از لیگ برتر فوتسال همچنان ادامه دارد چراکه تیم نامی نو هم روز گذشته از شرکت در مسابقات کناره گیری کرد. به دلیل مشکلات اعلام شده از سوی مسئولان تیم نامی نو، دیدار این تیم در هفته نخست مقابل کویر کرمان لغو و به تعویق افتاد اما در نهایت نامی نو اعلام انصراف کرد.

البته طی سال های گذشته هم همواره کناره گیری اینچنینی تیم‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان را شاهد بودیم. به نظر می رسد نبود یک برنامه ریزی مشخص و سازمان یافته باعث شده تا همچنان شاهد این قبیل مسائل در لیگ برتر فوتسال بانوان باشیم.

امسال هم با انصراف نامی نو که در واقع سومین تیم انصرافی لیگ برتر فوتسال بانوان به حساب می آید، این حقیقت آشکار می شود که وضعیت نه تنها بهبود نیافته بلکه آغاز لیگ با تعداد بالای تیم‌ها در الویت فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال است نه برگزاری لیگی با کیفیت؛ در حالیکه شروع لیگ با تعداد پایین تیم‌ها به شرط حضور مطمئن آن‌ها نتیجه بخش تر است.

به گزارش مهر، دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ساعت ۱۱ برگزار می‌شود. برنامه این دیدارها به این شرح است:

* استقلال ساریر- دختران کویر مس کرمان

* دریژ نو فرخ شهر - ملی حفاری ایران

* پالایش نفت آبادان - پویندگان فجر شیراز

* مس رفسنجان - پارس ارا شیراز

* شهرداری رشت - سپید رود تهران

در این هفته از مسابقات تیم هیات فوتبال خراسان رضوی این هفته استراحت دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.