مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که اگر بوقچی‌ها برای این تیم حاشیه درست می‌کنند، باشگاه باید با آنها برخورد قاطع داشته باشد.

مرتضی کرمانی‌مقدم که در حال حاضر به عنوان مربی در تیم دسته اولی استقلال جنوب مشغول فعالیت است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تساوی این تیم برابر اروند کارون خرمشهر گفت: همه می‌دانند که بازی در آن شرایط آب و هوایی چقدر سخت است. ما در این بازی می‌توانستیم برنده باشیم و بچه‌ها با غیرت و تعصب بالایی بازی کردند. این تازه ۲۰ درصد از توان فنی تیم ماست. خیلی از تیم‌ها دو تا سه ماه در تمرین و اردو بودند، ولی تیم ما با سه هفته تمرین وارد مسابقات شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هدف استقلال جنوب صعود به لیگ برتر است، خاطر نشان کرد: به خاطر حضور فرهاد کاظمی، خیلی‌ها از تیم ما توقع صعود دارند، ولی باید این را هم در نظر گرفت که تیم ما تازه به لیگ دسته اول صعود کرده است. ما اگر امسال بتوانیم در جمع بالانشین‌ها باشیم خوب است، ولی کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه مصمم هستند که به لیگ برتر صعود کند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در مورد حاشیه‌های اخیر و اختلاف بازیکنان با لیدرهای این تیم تصریح کرد: لیدرها یا بوقچی‌های الان با قدیم فرق می‌کنند. در دهه‌های گذشته بوقچی‌ها بدون منت و چشمداشت تیم را تشویق می‌کردند، اما الان قلدرها به عنوان بوقچی انتخاب می‌شوند. اگر آنها آرامش تیم را به‌هم بریزند، باشگاه باید با بوقچی‌ها برخورد کند. بوقچی‌ها که نباید رئیس‌بازی دربیاورند!

کرمانی‌مقدم با اشاره به شرایط پرسپولیس خاطرنشان کرد: این تیم باید در نیم‌فصل اول خودش را در جمع بالانشین‌ها نگه دارد و اعتقاد من این است که پرسپولیس در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر خواهد شد. در حال حاضر پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند و گرفتن سه امتیاز برای این تیم بسیار مهم است، امیدوارم پرسپولیس در نیم‌فصل دوم از لحاظ سبک بازی و امتیازگیری به بهترین شرایط ممکن برسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )