مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: به نکونام و شاگردانش ایمان داریم و اگرخدای ناکرده ۱۰ باخت هم بیاوریم باز پشت سرمربی خود خواهیم ایستاد، چون او مورد اعتماد کامل ماست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از باشگاه نساجی مازندران، علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: باشگاه نساجی اهل جار و جنجال نیست و احترام خاصی برای همه داوران قائل است، اما توجه داشته باشید که این تیم مردمی و پرطرفدار در دو هفته گذشته به گواه کارشناسان داوری روی اشتباهات سهوی، تأکید می‌کنم سهوی داوران متضرر شده است.

امیری ادامه داد: در بازی با تراکتورسازی در تبریز مدافعان حریف داخل محوطه شش قدم این تیم محمد میری بازیکن ما را به شکلی واضح و مشخص سرنگون کردند، اما متأسفانه پنالتی صددرصد ما به شهادت کارشناسان داوری نادیده گرفته شد. همچنین در هفته بعد در خانه هم گل سالم مجتبی ممشلی که می‌توانست برتری ۲ بر یک ما مقابل پارس جنوبی جم را رقم بزند نیز به اشتباه مردود اعلام شد که در برنامه دیشب نود محمد فنایی، کارشناس داوری این برنامه هم درستی آن را اعلام کرد و همه بینندگان هم دیدند.

وی با اشاره به درخواست هواداران پرشمار نساجی مازندران برای قضاوت‌های عادلانه مسابقات این تیم مردمی یادآور شد: اگر در دو دیدار اخیر پنالتی و گل سالم ما مردود نمی‌شد نساجی به حق خود می‌رسید و با چهار امتیاز بیشتر در رده دوم جدول می‌ایستاد. فوتبالدوستان مازندرانی و مردم قائمشهر ضمن احترام از فریدون اصفهانیان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتظار دارند در دیدارهای آتی نساجی داوران زحمتکش دقت بیشتری به خرج بدهند که خدای ناکرده حقی ضایع نشود و ما هم بتوانیم جوابگوی هواداران خود باشیم که ثابت کرده‌اند از لحاظ اخلاقی و رفتاری در لیگ برتر بی‌نظیر هستند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره شرایط کنونی تیمش گفت: ما از عملکرد جواد نکونام و بچه‌ها رضایت کامل داریم. فراموش نمی‌کنیم نساجی پس از ۲۴ سال با هدایت جواد نکونام به لیگ برتر آمد. او یک سرمربی بادانش است که آینده درخشانی پیش رو داشته و می‌تواند نساجی را به سر منزل مقصود برساند. نساجی هم تازه لیگ برتری شده و انتظارات باید منطقی و معقول باشد. از طریق همین تریبون هم اعلام می‌کنم به نکونام و شاگردانش ایمان داریم و اگرخدای ناکرده ۱۰ باخت هم بیاوریم باز پشت سرمربی خود خواهیم ایستاد، چون او مورد اعتماد کامل ماست. ضمن آنکه نکونام قراردادی سه ساله با باشگاه نساجی دارد.

امیری در ادامه افزود: امروز اگر می‌بینید نسبت به عملکرد دو هفته گذشته داوران آن هم در کمال احترام حرف می‌زنیم، چون دل‌مان می‌سوزد. این تیم توسط بخش خصوصی و بدون کوچک‌ترین کمک دولتی اداره می‌شود. آقای فرهاد صنیعی‌فر و همین‌طور آقای رضا حدادیان از جیب شخصی خود هزینه می‌کنند و نباید چنین افرادی را از حضور در فوتبال بدون درآمد دلسرد کرد. دست هر دو و کسانی که از جیب شخصی خودشان برای خدمت به مردم و فوتبال هزینه می‌کنند درد نکند و باید قدردان آنان بود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: جا دارد از آقایان مهدی تاج، محمدرضا ساکت، حیدر بهاروند، سعید فتاحی، فریدون اصفهانیان، فریبرز محمودزاده و همه دست‌اندرکاران فوتبال تشکر لازم را داشته باشم، چون می‌دانم چقدر زحمت می‌کشند تا مسابقات فوتبال به بهترین شکل ممکن برگزار شود و خلاصه آن که دست همگی درد نکند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.