پیوستن مدافع تیم ملی فوتبال ایران به آبی‌وعنابی‌های ترکیه منتفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که رسانه‌های ترکیه‌ای در روزهای اخیر از توافق کامل باشگاه ترابزون‌اسپور و مرتضی پورعلی‌گنجی خبر داده‌ بودند و این انتقال را قطعی می‌دانستند، اکنون خبرنگار روزنامه «دامگا» ترکیه به خبرنگار تسنیم خبر داد که باشگاه ترابزون‌اسپور قید خرید این مدافع ایرانی را زده است. دلیل اینکه پورعلی‌گنجی با ترابزون‌اسپور به نتیجه نرسید این است که باشگاه از وی خواسته که تعهد کند در طول فصل علاوه بر بازی در پست مدافع میانی در موارد لزوم در پست هافبک دفاعی هم ایفای نقش کند که مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی در پست غیرتخصصی‌اش درخواست دستمزد بیشتری کرده که این، مورد موافقت ترابزونی‌ها قرار نگرفت و در نتیجه مسیر طرفین از هم جدا شد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت، قرار بود مرتضی پورعلی‌گنجی امروز (سه‌شنبه) یا فردا در تست‌های پزشکی باشگاه ترابزون‌اسپور شرکت و سپس قراردادش را با آبی‌وعنابی‌ها امضا کند. حتی مدافع تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه شب بازی خارج از خانه ترابزون‌اسپور مقابل استانبول باشاک‌شهیر را از نزدیک در ورزشگاه باشاک‌شهیر فاتح تریم دید، دیداری که با شکست ۲ بر صفر آبی‌وعنابی‌ها پایان یافت.

باشگاه ترابزون‌اسپور که در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی جاری وحید امیری و سیدمجید حسینی را به خدمت گرفته، پیشنهاد دستمزد سالیانه ۷۵۰ هزار یورویی به پورعلی‌گنجی ۲۶ ساله داده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.