رئیس باشگاه اوسترشوندس سوئد پیشنهاد ۲ تیم حاضر در لوشامپیونه فرانسه را برای ملی‌پوش ایرانی جالب‌تر از سایر پیشنهادها دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فوتبال دیرکت سوئد، سامان قدوس راهی اسپانیا شد تا با امضای قرارداد با تیم اوئسکا در لالیگا بازی کند اما دانیل کیندبرخ، رئیس باشگاه اوسترشوندس با اشاره به تصاویر ملی‌پوش ایرانی در اسپانیا همه چیز را رد کرد. سامان قدوس هم‌اکنون از اسپانیا به سوئد بازگشته و کیندبرخ ۲ پیشنهاد جالب‌توجه برای قدوس را از فرانسه عنوان کرده است.

بر اساس این گزارش رسانه سوئدی، ۲ باشگاه فرانسوی آمینم و رن مایل به جذب سامان قدوس، مهاجم ایرانی تیم اوسترشوندس سوئد هستند.

رئیس باشگاه اوسترشوندس در این رابطه می‌گوید: این حقیقت است که سامان قدوس به سوئد بازگشت. در حال حاضر ۲ پیشنهاد جالب‌توجه او از لیگ دسته‌اول فرانسه هستند و در همین زمان همه چیز می‌تواند به سرعت تغییر پیدا کند.

سامان قدوس چند روز قبل در حال امضای قرارداد داخلی با باشگاه اوئسکا اسپانیا دیده شد و رسانه‌های این کشور از حضور قطعی این ملی‌پوش ایرانی در لالیگا خبر دادند. اتفاقی که واکنش دانیل کیندبرخ، رئیس باشگاه اوسترشوندس را به دنبال داشت و اعلام کرد هرگز قرارداد انتقال قدوس به تیم اوئسکا اسپانیا را امضا نمی‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.