مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال در سومین دیداری که برای این تیم بازی کرد موفق شد برای دومین بار پاس گل بدهد تا نشان دهد در کار گلسازی بازیکنی مثمرثمری است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله باقری مهاجم اهل شهر رشت که بعد از درخشش در رقابتهای لیگ دسته اول با تیم خونه به خونه مورد توجه استقلال قرار گرفت تا یکی از جالب ترین نقل و انتقالات این فصل آبی پوشان باشد.

باقری در بدو حضورش در جمع آبی پشان پیراهن با ارزش شماره ۱۰ را بر تن کرد تا به این ترتیب انتظارات از او بسیار بالا برود. اما این مهاجم در طول سه هفته گذشته از لیگ برتر علیرغم آن که در گلزنی توفیقی نداشته، اما عملکرد خوب و قابل دفاعی از خود به جای گذاشته است.

باقری در دیدار آبی پوشان مقابل تراکتورسازی یک گل ساخت تا ثابت کند مهاجمی گلساز است. او که هفته گذشته مقابل ذوب آهن یک پاس گل با ارزش به وریا غفوری داده بود، در این هفته هم پاس گل با ارزش دیگری ارسال کرد که البته این پاس توسط مدافع تیم تراکتوسازی به اشتباه وارد دروازه این تیم شد تا نام روح الله باقری بعنوان سازنده این گل ثبت شود.

باقری البته در بازی‌هایی که برای آبی پوشان انجام داده چند بار هم در موقعیت‌های خوب گلزنی قرار گرفت که تاکنون قادر به استفاده از این موقعیت‌ها نبوده است. شاخص ترین صحنه نیز در دیدار مقابل تراکتورسازی باز می گردد که وی در مصافی تک به تک با فروزان ضربه اش را به بیرون زد.

به نظر می رسد روح الله باقری نسخه جدید علی قربانی در استقلال باشد. باقری نیز مثل قربانی یک مهاجم قدرتی است که در خط حمله آبی پوشان تلاش و دوندگی بی امانی دارد و در تمام مدت زمان حضورش در زمین با مدافعان حریف درگیر است. وی همچنان مثل علی قربانی روی گلهای استقلال تاثیر گذار است و همچون او کمتر از موقعیت هایی که نصیبش می شود استفاده می کند.

باید دید که آیا در طول فصل رفتار تماشاگران استقلال نسبت به این بازیکن همچون رفتاری است که فصل گذشته با علی قربانی انجام دادند یا بر خلاف قربانی با عطوفت با این مهاجم شمالی خود برخورد می کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.