اصفهان- سرمربی تیم پیکان تهران درباره دفاعی بازی کردن تیم پیکان گفت: ما در حد بضاعت خود بازی کردیم و اگر باشگاه بودجه ما را بالا ببرد ما نیز تهاجمی بازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر مجید جلالی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش در برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار پیرامون این دیدار اظهار داشت: ما هر بار که در برابر سپاهان بازی داریم باید روی این تیم حساب کنیم به ویژه اگر سپاهان قلعه‌نویی باشد چراکه قلعه‌نویی می‌داند چه باید بکند و همیشه تیم‌های خوبی داشته است.

وی درباره وضعیت تیم سپاهان و نیز افزود: به نظرم سپاهان امسال می‌تواند مشکلات سال‌های گذشته را جبران کند و آینده روشنی در انتظار آن است.

سرمربی پیکان همچنین درباره شرایط پیام نیازمند بیان کرد: به نظر من پیام نیازمند شرایط بسیار خوبی دارد و در آینده ای نزدیک از بهترین گلرهای ایران خواهد شد؛ ما فکر نمی‌کردیم پیام نیازمند از پیکان جدا شود اما این اتفاق افتاد و ما نیز به این تصمیم احترام می گذاریم.

وی درباره نحوه بازی پیکان و اعتقاد هواداران سپاهان به وقت‌کشی توسط بازیکنان این تیم افزود: به هر حال عده ای جان من در چه ماه چرا دفاعی و بسته بازی می‌کند؛ هر تیمی نسبت به بضاعت خود بازی می‌کند و ما نیز از این قاعده مستثنا نیستیم اما با این حال قصد دارم در پایان فصل با باشگاه درباره بالا بردن بودجه گفت‌وگو کنم تا ما نیز بتوانیم با قدرت هجومی‌تر بازی کنیم.

جلالی از جو سنگین استادیوم گفت و افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با جان و دل در این جو سنگین بازی کردند؛ همچنین از میزبانی باشگاه سپاهان و نیز هواداران اصفهان که چنین بازی خوبی را رقم زدند ممنونم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.