سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان معتقد است تیمش با وجود کسب دو پیروزی در سه هفته ابتدایی لیگ برتر و صعود به رده دوم جدول هنوز کار خاصی انجام نداده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز خبرنگار را بار دیگر تبریک می‌گویم. قبل از شروع صحبت‌هایم باید از هواداران تشکر کنم. برد امروز ما برای آنهاست.

وی افزود: ما امروز برای کسب سه امتیاز تلاش زیادی کردیم و فکر کنم بچه‌ها به کمترین حق‌شان رسیدند. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و حتی می‌توانستیم بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم. اگرچه برد در ثانیه‌های پایانی بازی شیرینی خاص خودش را دارد و فکر کنم به هدف‌مان که کسب سه امتیاز بود، رسیدیم. بچه‌ها با ایمان و اراده قوی وارد بازی شدند و به حق‌شان رسیدند. امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: الان سه هفته از لیگ گذشته و ما با وجود اینکه دو برد کسب کرده‌ایم، اما هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم. مهم این است که بتوانیم این روند رو به رشد خود را حفظ کنیم. فصل سختی در انتظار ماست و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. طبیعی است در لیگ هیچ حریف آسانی وجود ندارد و ما مشکلات زیادی داریم که البته روز‌به‌روز شکر خدا کمتر می‌شود و ان‌شاءالله این هفته همه مشکلات ما حل خواهد شد.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه تیمش موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد، خاطرنشان کرد: شاید لازم باشد برای حل این مشکل تمرینات بیشتری انجام دهیم. ما موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد می‌کنیم، اما امروز در زدن ضربات آخر ناتوان بودیم و تنها راه حل این مشکل تمرین بیشتر است.

وی در مورد قضاوت داور بازی پدیده خراسان - صنعت نفت آبادان نیز گفت: امروز داور قضاوت نسبتاً خوبی داشت و اگر هم مورد مشکوکی وجود دارد آن را به کارشناسان واگذار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده راجع به مشکلات این تیم و تأثیر آن بر سرخپوشان مشهدی عنوان کرد: من تنها در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنم. ما خوشبختانه تیم باکیفیتی داریم و اگر می‌گویم در زدن ضربات آخر مشکل داریم در واقع دوست ندارم اسم این را مشکل بگذارم. ما بر اساس تاکتیک حریف مهره‌های خود را مشخص می‌کنیم و همین که موقعیت‌های خوبی را ایجاد می‌کنیم، خودش نکته مثبتی است. در سه بازی اخیر موفق شدیم سه گل بزنیم و این یعنی ما مشکل گلزنی نداریم. ما دو بر آورده‌ایم و سه امتیاز نیز از دست داده‌ایم. مطمئن باشید سعی خواهیم کرد هفته‌به‌هفته بهتر شویم.

گل‌محمدی با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش مقابل سپیدرود رشت یادآور شد: بازی در چمن مصنوعی در رشت بسیار سخت است و فکر کنم این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در لیگ خواهد بود. ان‌شاءالله که بتوانیم این هفته با یک ریکاوری خوب به رشت رفته و دست پر برگردیم.

وی همچنین با تمجید از شاگردانش گفت:‌ بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و در دو بازی اخیر در ثانیه‌های آخر و با تلاش زیاد مزد برتری خود را گرفتند. این درسی بود که بازیکنان به ما دادند که تا پایان بازی باید تلاش کرد. این نوع تلاش و رفتارشان قابل تحسین است و ان‌شاءالله بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه بازیکنان نیمکت‌نشین تیمش انگیزه بالایی دارند، تصریح کرد: در دو بازی اخیر خوشبختانه نفراتی که به میدان فرستادیم با تمام وجودشان برای رسیدن تیم به برد تلاش کردند و من از این نفرات تیمم تشکر می‌کنم. این نشان می‌دهد که ما نیمکت خوبی هم داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.