سرمربی موفق نایب‌قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همچنان هدایت کروات‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت ۲۴ ساتای کرواسی، داور شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی پس از مذاکره با زلاتکو دالیچ گفت: خیلی خوب است که لحظه‌های خوب جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با دالیچ را به خاطر داشته باشیم. کسب مدال نقره این رقابت‌ها اثبات‌کننده کار فوق‌العاده تمامی کسانی بود که تلاش کردند.

وی افزود: خوشحالم که مذاکره باز و خوبی با دالیچ داشتم. این مساله می‌تواند آینده بهتری برای تیم ملی فوتبال کرواسی با کسب موفقیت‌های جدید رقم بزند.

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی نیز در این رابطه اظهار داشت: مهم این بود به صورت شفاف درباره تمامی موضوع‌ها با رئیس (داور شوکر) صحبت کنیم. از رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی به خاطر درک این مسائل قدردانی می‌کنم. معتقدم که تمامی مشکل‌ها حل شدند و منتظر رقابت‌های چالش‌برانگیز جدید هستیم.

قرار است جزئیات مذاکره شوکر و دالیچ در نشست آینده کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کرواسی مورد بررسی قرار بگیرد و تصمیم نهایی برای ادامه همکاری با او اتخاذ شود.

تیم ملی فوتبال کرواسی با هدایت زلاتکو دالیچ به عنوان نایب‌قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست یافت. کروات‌ها در بازی فینال با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب فرانسه شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.