مدیربرنامه‌های مهاجم برزیلی جدید تیم فوتبال بارسلونا در خصوص داستان جنجالی خودداری این بازیکن جوان از رفتن به ایتالیا و پیوستن‌‌اش به آبی‌و‌اناری‌ها ادعای جالبی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیربرنامه‌های مالکوم می‌گوید که ماجرای جنجالی انتقالی بازیکنش به بارسلونا بعد از توافق او با رم، انتقام‌گیری از جالوروسی بوده است.

مالکوم پای پرواز به رم دست نگه داشت تا تیم سابقش بوردو پیشنهاد بارسایی‌ها را بشنود، پیشنهادی که در نهایت مانع انتقال او به پایتخت ایتالیا شد و او را به کاتالونیا برد.

لئوناردو کورناچینی به سایت توتومرکاتووب، گفت: حقیقت این است که ما به تصمیم گرفتیم به رم نرویم چون آنها با ما بدرفتاری کردند. من در آن مقطع مشغول کار روی قراردادی برای فوتزاتو،‌ یکی دیگر از بازیکنانم بودم اما رم به واسطه یک مدیربرنامه دیگر با او قرارداد بست، البته باید بگویم که من با خود بازیکن خصومتی ندارم اما کاری که در مورد مالکوم انجام دادیم یک جور انتقام‌گیری بود. متأسفم که این را می‌گویم اما همینی است که هست. ۱۰ روز قبل از آن ماجرا، رم با حرکتی که برای عقد قرارداد با فوتزاتو انجام داد با ما بد تا کرد و به همین دلیل ما هم دقیقاً چنین رویکردی را در قبال آنها در پیش گرفتیم.

مدیربرنامه‌های مالکوم افزود: با توجه به رفتاری که رم در قبال ما نشان داد، من و مالکوم به این نتیجه رسیدیم که جالوروسی بهترین مقصد برای او نیست. این را هم باید بگویم که در فرایند همان قراردادی که رم می‌خواست با مالکوم ببندد، این باشگاه از واسطه‌های دیگری داشت استفاده می‌کرد. به هر حال امروز مالکوم خوشحال است که بازیکن جدید بارسلونا شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.