قائمشهر - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه ۹۰ درصد ترکیب تیم دسته یکی است بازسازی اساسی در تیم را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام دقایقی قبل پس از کسب نتیجه تساوی ۱ – ۱ برابر تیم پارس جنوبی و در نشست خبری در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در پاسخ به وقت کشی های صورت گرفته از سوی تیم حریف در بازی گفت: در نیمه دوم بیشتر بازی روی زمین بود و وقت تلف شد و نمی دانم در هوایی با دما خنک چرا اینقدر شاهد وقت کشی بودیم اما بهرحال فوتبال است و مشکلی با این قضیه نداریم.

وی در پاسخ به عدم تمرکز مهاجمان تیم و از دست دادن موقعیت ها گفت: ۹۰ درصد تیم مربوط به لیگ یک است و این تیم نیازمند بازسازی اساسی است و این تیم نیاز به زمان دارد تا قدرتمند شود و اکنون تیم درحال پایه ریزی است.

وی با بیان اینکه یارگیری برای ما سخت و شرایط نابرابر است ادامه داد: وقتی در نیمه دوم علی شجاعی را وارد زمین کردیم، روند تیم عوض شد و با حضور امید سینگ و مهدی نظری نیز روند تغییر کرد.

نکونام با اظهار اینکه علی شجاعی دو بازی محروم بود تصریح کرد: همچنین امید سینگ مصدوم بود و مهدی نظری نیز دیر به تیم اضافه شد اما هرچه زمان بگذرد تیم بهتر می شود و به دلیل دقت نکردن و تمرکز نداشتن بازی امروز به تساوی کشیده شد.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه دوست دارم بازیکنانی وارد تیم شوند که عاشق نساجی باشند و برای مردم بازی کنند درباره بازی ندادن به صادق بارانی افزود: ایشان تمرکز نداشتند و خوشحال نبودند و به این دلیل وی را بیرون گذاشتم تا هر زمانی که خوشحال بود برای بازی در خدمتشان باشیم، همچنین درباره پیوستن وی به استقلال نیز سرمربی استقلال به من پیام داد که وی را نمی خواهد.

نکونام در پاسخ به اینکه نساجی کی به تیم آرمانی خود می رسد، با اشاره به اینکه نیم فصل دوم بهترین نساجی را خواهید دید گفت: در نیم فصل اول فقط هفت بازیکن جذب کردیم و هفته اول ۱۳ بازیکن روی نیکمت داشتیم و اکنون تیم در حال بهتر شدن است و تیم به قدرت تیمهای دیگر می رسد و باید در نیم فصل اول هرطور که شده نتیجه بگیریم.

وی با عنوان اینکه هشت بازیکن لیگ برتری بیشتر نداریم و تاکنون فقط از دو بازیکن لیگ برتری استفاده کرده ایم به حمایت هواداران اشاره کرد و گفت: به خاطر حمایت مردم از تیم از آنان تشکر می کنم.

وی درباره تاکتیک تیم در بازی ها گفت: ما در هربازی به تناسب تیم بازی می کنیم امروزپارس جم فقط بازی مستقیم انجام داد تا به ما ضربه زد و ما این مسئله را کاملا آنالیز کرده بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.