سرمربی تیم نایب‌قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تایید دریافت چهار پیشنهاد خارجی گفت: این پیشنهادها اهمیتی برای من ندارند و الان فقط به کرواسی فکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اسپورت بالکان، زلاتکو دالیچ پس از نایب‌قهرمانی تیم ملی فوتبال کرواسی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این‌روزها در حال استراحت است. فدراسیون فوتبال کرواسی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که زلاتکو دالیج تا سال ۲۰۲۰ میلادی سرمربی تیم ملی این کشور خواهند ماند تا نگرانی‌های هواداران را کاهش دهد. همچنین قرار شد تا داور شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی به طور شخصی پیشنهادی درباره قرارداد جدید دالیچ و افزایش دستمزدش ارائه دهد.

این رسانه کروات‌زبان سپس با اشاره به پیشنهادهای چهار تیم ملی فوتبال مصر، ایران، ژاپن و ازبکستان به زلاتکو دالیچ و خیره‌ کننده دانستن پیشنهادهای ایران و ژاپن به نقل از سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی با اشاره به شرایط این روزهای تیم نایب‌قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نوشت: در شرایطی که کسی پشت‌ سرم در حال فعالیت است، کار نخواهم کرد. می‌دانم چه اتفاق‌هایی در حال رخ دادن هستند. من در زندگی‌ام تلاش می‌کنم و بازیکنانم را رو به جلو حرکت می‌دهم اما حتی یک روز هم جایی که مانع من شوند، نخواهم ماند. من به دنبال شرایط پاک و روشن برای کار کردن هستم.

دالیچ ادامه داد: دقیقا ظرف چند روز از چهار تیم ملی پیشنهادهایی دریافت کردم اما اهمیتی برایم ندارند. فقط کرواسی برای من اهمیت دارد. این مسئله الان برای من مهم است که چه چیزی در تیم ملی کرواسی رخ می‌دهد اما می‌گویم به دنبال قوانین، شرایط و آرامش خودم هستم. نمی‌خواهم همچنان توجه کنم که کسی پشت‌ سر من در حال فعالیت است. کرواسی هدف کنونی من است و تمام فکرم را مشغول خود کرده است. تحت فشار و هیجان هیچیک از پیشنهادها نیستم و آنها همچنان ادامه خواهند داشت. من سرمربی تیم نایب‌قهرمان جهان هستم و طبیعی است که پیشنهادها می‌رسند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )