سرمربی روباه‌ها تأکید کرد که این تیم قصد فروش سنگربان دانمارکی‌اش را ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال انتشار خبری در شبکه اسکای اسپورتس انگلیس مبنی بر اینکه باشگاه چلسی به خرید کاسپر اشمایکل از لسترسیتی فکر می‌کند و می‌خواهد او را جایگزین تیبو کورتوایی کند که شایعه رفتنش به رئال مادرید شنیده می‌شود، کلود پوئل سرمربی روباه‌ها تأکید کرد که هیچ پیشنهادی برای دروازه‌بان تیمش ارائه نشده است.

پوئل پس از پیروزی ۴ بر یک روباه‌ها مقابل ناتس کانتی در دیداری دوستانه، راجع به سنگربان ۳۱ ساله تیمش که در جام جهانی ۲۰۱۸ عملکرد خوبی داشت، گفت: من این بار به دردسر نیفتاده‌ام. بدون شک کاسپر اشمایکل برای ما بازیکن بسیار مهمی است. او در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت. ما کاسپر را نیاز داریم. او بازیکن با شخصیت است که عملکرد خوبی دارد و از همه مهمتر اینکه عملکردش ثبات دارد.

پوئل ادامه داد: باشگاه برای فروش اشمایکل هیچ پیشنهادی دریافت نکرده است. در این مورد ما هیچ مشکلی نداریم. شایعاتی درباره آینده او وجود دارد اما این طبیعی است.

اشمایکل در فصل پیش رو رقیبی جدید مانند دنی وارد دارد که انتقالش از لیورپول به لسترسیتی ۱۲.۵ میلیون پوند هزینه داشت. پوئل اما اعلام کرد که ورود وارد به معنای آن نیست که او جانشین مستقیم اشمایل خواهد شد.

سرمربی روباه‌ها اظهار داشت: من فکر می‌کنم که آمدن وارد رقابت داخلی در تیم ما را افزایش می‌دهد. این اتفاق خوبی است که میان بازیکنان ما رقابت ایجاد شود چون تمرکز و دقت آنها را بالا می‌برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.