دبیرکل فدراسیون فوتبال در جمع داوران فوتبال ساحلی بانوان گفت: داوران در برگزاری مسابقات بسیار تاثیر گذارند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در دوره توجیهی داوران و ناظران فوتبال ساحلی بانوان که از امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود، گفت: با توجه به محدودیت ها و امکانات و فضای عمومی موجود، سعی می کنیم در اولین فرصت ممکن دوره های مختلفی را برای باز آموزی، توجیهی و آموزش داوران، مربیان، ناظران و .. برگزار کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: هم اکنون اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال آقایان و بانوان در رده های مختلف و فوتسال جوانان در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است و خوشحالیم که شما عزیزان در یک جمع علمی ورزشی حضور داشته و در این مرکز آخرین قوانین مربوط به بازآموزی داوران را مدرسان این دوره آموزش می بینید.  

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه درباره نقش تاثیر گذار و مهم داوران در میادین ورزشی گفت: کمیته فوتبال ساحلی رد بخش آقایان بسیار موفق بوده و به ثبات رسیده اند اما در بخش بانوان نیازمند زمان هستیم و این امر در بخش بانوان مسیر خودش را طی می کند.همانطوری در فوتسال بانوان قدرتمند ظاهر شده ایم و نقش مهم و اساسی را در میادین ورزشی ایجاد کرده ایم، از شما می خواهم در بخش داوری با تمام تلاش خود، حرکت کرده و با رسمیت دادن و قوام دادن به این رشته، شاهد موفقیت بیش از پیش فوتبال ساحلی باشیم.

وی ادامه داد: موفقیت رشته ها به خاطر تلاش و حضور فعال داوران است. همانطور که می دانید از این پس قرار است تا در رشته فوتسال بانوان پخش رادیویی داشته باشیم که این امر تفاق بسیار خوش آیندی برای ورزش بانوان مخصوصا فوتسال می شود. امیدواریم از این پس برای فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان نیز این اتفاق رخ دهد تا این رشته مسر رشد و ترقی خود را طی کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: از طریق سیستم مایکوجو نیز پخش اینترنتی برخی از بازیهای تیم ملی فوتسال بانوان را نیز داشته این و در صدد آن هستیم تا در مسابقات لیگ  فوتسال بانوان و فوتبال ساحلی نیز پخش مسابقات را داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.