سرمربی تیم فوتبال المپیک کشورمان تأکید کرد، شاگردانش متوجه انتظارات زیادی که از این تیم وجود دارد، هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زلاتکو کرانچار در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال المپیک کشورمان اظهار داشت: اقدام بسیار زیبایی از سوی وزیر ورزش و دیگر مسئولان رخ داد و حضور آنها در محل تمرینات تیم فوتبال المپیک ایران یک نشانه خواهد بود که چقدر توجهات به این تیم زیاد است و بازیکنان من هم متوجه هستند که به همان اندازه نیز انتظارات زیاد است.

وی در مورد اینکه تمرینات تیم المپیک ایران کمی دیر شروع شده است و با توجه به این مسئله آیا به دنبال نتیجه‌گیری در مسابقات آسیایی هستند یا خیر، گفت: اولاً به نظرم ما در شروع تمرینات تأخیر نداشتیم و مانند سایر باشگاه‌ها که خود را برای شروع لیگ برتر آماده می‌کنند، ما هم تمرینات‌مان را آغاز کردیم. منتهی همین نشان می‌دهد که قصد ما این است که به المپیک راه پیدا کنیم. بازیکنان ما اندکی جوان‌تر هستند، اما این موضوع به این معنی نیست که ما به دنبال نتیجه نمی‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران درباره قرعه‌کشی مسابقات آسیایی اندونزی و هم‌گروهی تیم کشورمان با تیم‌های عربستان، کره شمالی و میانمار و همچنین عدم همکاری برخی باشگاه‌ها در دادن بازیکنان خود به تیم المپیک، تصریح کرد: اولاً فکر می‌کنم این باید باعث افتخار باشگاه‌ها باشد که بازیکنان آنها در اختیار تیم ملی باشمد و در دو تورنمنت بین‌المللی بازی کنند، اما خواهش می‌کنم باشگاه‌هایی که بازیکنان خود را در اختیار تیم ما قرار نداده‌اند، مسئولان‌شان پاسخگوی مردم باشند و به سؤالات آنها جواب دهند. در مورد گروه‌‌مان هم باید بگویم به نظرم با وجود تیم‌های عربستان،‌ کره شمالی و میانمار، گروه بسیار دشواری داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.