مربی تیم فوتبال پیکان مدعی شد تمام نیازهای این تیم برای جذب بازیکنان در فصل نقل‌وانتقالات برطرف نشده است.

حمید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت پیکان در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر گفت: شرایط ما بد نیست، هر چند که در پایان قبل هم مانند فصل‌های گذشته تعدادی از بازیکنان‌مان جذب سایر تیم‌ها شدند و ما مجبور شدیم که برای شروع فصل دوباره یک تیم دیگر را ببندیم. ما با توجه به بضاعت و بودجه‌ای که داشتیم تیم خوبی بستیم هر چند که تمام نیازهای ما در مورد جذب بازیکن برطرف نشده است. ما در چند پست نیاز به جذب بازیکن داریم.

وی در خصوص اینکه آیا پیکان از تقابل با استقلال در هفته اول لیگ برتر استقبال می‌کند یا خیر تاکید کرد: ما مشکلی در این زمینه نداریم وآماده بازی تیم‌های بزرگ هستیم. اعتقاد من این است که می‌توان در شروع لیگ به استقلال ضربه زد، چون آنها هنوز شکل واقعی خودشان را پیدا نکرده‌اند، حتی اگر استقلال در اوج هم باشد می‌توان این تیم را شکست داد، چون ممکن است تیم‌های بزرگ وقتی در چنین شرایطی هستند، بی‌انگیزه شوند.

مربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان در این بازی برای کسب سه امتیاز بازی خواهد کرد»، اظهار داشت: ما قطعاً برای برد بازی می‌کنیم، ولی هر مسابقه استراتژی خاص خودش را دارد. شاید اگر برخی شیوه بازی ما را ببیند، به این نکته برسند که برای برد بازی نمی‌کنیم، ولی مطمئن باشید ما به چیزی برد فکر نمی‌کنیم و برای این مسابقه تاکتیک خاص خودمان را خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.