رئیس باشگاه اوسترشوندس سوئد با تایید ادامه مذاکره با تیم‌های خواهان سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی گفت: ما برای نهایی‌شدن این انتقال نگرانی نداریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت آفتون‌بلادت سوئد، باشگاه اوسترشوندس با باشگاه آمینس فرانسه و ۲ باشگاه دیگر از جمله انگلیس جهت انتقال سامان قدوس مذاکره می‌کند. بوردو، آمینس و رن تیم‌های فرانسوی هستند که تمایل خود را برای جذب سامان قدوس ابراز کردند که فقط یکی از آنها پیشنهاد رسمی خود را به اوسترشوندس ارائه داد.

دانیل کیندبرخ، رئیس باشگاه اوسترشوندس سوئد در این رابطه می‌گوید: درباره پیشنهاد رسمی تیم فرانسوی فقط می‌توانم تیم موردنظر بوردو نیست. مذاکره‌ همچنان ادامه خواهند داشت و ما هیچ نگرانی برای انتقال سامان قدوس نداریم. در چنین شرایطی همواره باید آرامش داشته باشیم و سخت است که بگویم چه زمانی پرونده انتقال سامان قدوس بسته می‌شود.

رسانه سوئدی در ادامه از سوانسی نیز به عنوان تیم احتمالی انگلیسی یاد کرد که خواهان به خدمت‌گرفتن سامان قدوس است. هدایت این را در فصل آینده لیگ برتر انگلیس گراهام پوتر، سرمربی چند فصل اخیر اوسترشوندس سوئد و کاشف سامان قدوس بر عهده دارد.

باشگاه اوسترشوندس سوئد امیدوار است بتواند سامان قدوس را با مبلغ ۵ میلیون یورو به فروش رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.