سرمربی تیم ملی زیر ۱۳ سال  از پایان مرحله اول اردوی تیم ملی  خبر داد.

به گزارش سایت رسمی  فدراسیون فوتبال، حیدر شریفی ، سرمربی تیم ملی زیر ۱۳ سال گفت:

از میان ۴۴۰ بازیکن که در فستیوال مشهد مقدس حضور داشتند ، ۸۰ بازیکن توسط گروه استعدادیابی فدراسیون فوتبال انتخاب و این بازیکنان در قالب سه اردوی انتخابی دعوت می شوند . اولین مرحله از این اردو با حضور۲۸ بازیکن برگزار شد.

وی ادامه  داد: دراین اردو ، استعدادهای بسیار خوبی بودند که با توجه به نیاز تیم ملی ، تعدادی از میان آنها انتخاب  و تعدادی را نیز بعنوان ذخیره درنظر گرفته ایم تا پس از جمع بندی و برگزاری دو اردوی تدارکاتی دیگر ، بهترین و آماده ترین بازیکنان انتخاب شوند. در این اردو ۳ دروازه بان حضور داشتند که هر ۳ توانستند رضایت  کادر فنی را جلب کنند.

شریفی گفت: اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر ۱۳ سال در ۴ روز و ۲ نوبت صبح و عصر بصورت فعال ، برگزار و آموزشهلی عملی،علمی،ذهنی و روانی به بازیکنان داده شد.در این اردو مسابقه دوستانه ای را با تیم نونهالان و نوجوانان ۴۰۳۰ که در دسته اول تهران فعالیت دارد ، برگزار کردیم که با نتایج ۴-۰ و ۲-۰ تیم مذکور را شکست دادیم. ضمنا تیم ملی زیر ۱۳ سال چندین بازی درون اردو نیز برگزار کرد.

وی در پایان ضمن تشکر از گروه استعدادیابی فدراسیون  گفت:  بازی تدارکاتی فوق کمک شایانی دربررسی استعدادهای موجود در اردو،کاهش استرس بازیکنان و نهایتا جمع بندی کادر فنی از اردو و بازیکنان کرد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.