مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در اردوی ترکیه چند بازی دوستانه خوب انجام دادیم و نقاط ضعف و قوت تیم‌مان را پیدا کردیم.

کاظم محمودی پس از بازگشت تیم تراکتورسازی تبیز از اردوی ترکیه درباره کیفیت این اردو به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی در ترکیه داشتیم. با تیم‌های باکیفیتی بازی دوستانه انجام دادیم و به دو تساوی و دو پیروزی هم در این مسابقات رسیدیم. امکانات بسیار خوبی نیز در اردوی ما فراهم شده بود و فکر می‌کنم به چیزی که کادرفنی از این اردو می‌خواست، رسیدیم.

وی در ادامه با اشاره به دیدارهای دوستانه تراکتورسازی در اردوی ترکیه تصریح کرد: بازی‌های بسیار خوبی انجام دادیم و به همه چیزهایی که توشاک مدنظر داشت، رسیدیم. برگزاری این بازی‌ها خیلی به نفع ما شد و توانستیم نقاط ضعف و قوت تیم‌مان را پیدا کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص اینکه آیا بازیکن جدیدی مدنظر کادرفنی است یا خیر، گفت: مطمئناً همین‌طور است، از وقتی توشاک به ایران آمده است چندین بازیکن را زیر نظر گرفته و اگر آنها مورد قبول توشاک قرار بگیرند به باشگاه معرفی خواهند شد تا مذاکره با این بازیکنان آغاز شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.