خداپرستی:  خستگی در تمرینات معنایی ندارد/

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هانیه خداپرستی، عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال دختران گفت: تمرینات تیم ملی زیر نظر کادر فنی با انگیزه، تلاش و پشتکار بالا د رمرکز ملی فوتبال پیگیری می شود. خوشبختانه با توجه به امکانات بسیار مطلوبی که فدراسیون فوتبال د راختیارمان گذاشته تمرینات خود را در زمین چمن شماره یک در بهترین زمان های ممکن برگزار می کنیم تا بتوانیم در مسابقات پیش رو موفق باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: زمان اندکی تا مر حله مقدماتی رقابتهای قهرمانی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال اسیا باقی مانده و در این فرصت کم باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از فشار تمرینات و اردوهای مستمر خسته نشده اید، گفت: خستگی در تمرینات معنایی ندارد. هدفمان صعود از مرحله مقدماتی است و باید به این خواسته خود برسیم. کادر فنی برنامه های مختلفی در را در طول زمان برگزاری اردو برایمان در نظر می گیرد که نه تنها خسته نمیشویم بلکه با انگیزه بالا تمرینات خود را ادامه می دهیم. سرمربی تیم ما قبلا بازیکن بوده و شرایط ما را درک کرده و این امر به روحیه، انگیزه، اعتماد به نفس و شرایط بازیکنان کمک بالایی می کند. ایشان به عنوان الهام بخش ترین مربی بانوان انتخاب شده و این امر تاثیر بسزایی در روحیه ما دارد.

وی در پایان گفت: ما آینده سازان فوتبال هستیم و سعی خواهیم کرد با حمایتهای بیش از پیش مسئولین و تلاش مستمر  در آسیا باید موفق شویم. تیم ملی فوتسال ۱۰ سال کار کرد تا اکنون در آسیا حرف اول را می زند. ما نیز هدفمان این است که مرحله به مرحله پیش برویم تا بتوانیم در آسیا عملکرد موفقی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.