رئیس باشگاه دینامو برست بلاروس معتقد است در نسل فعلی فوتبال جهان بازیکنی همانند او وجود ندارد که بخواهد کسی را شگفت‌زده کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، دیه‌گو مارادونا درباره تماشای دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میان تیم‌های ملی فرانسه و کرواسی گفت: من شاهد این بازی در روسیه بودم و زمانی که توپ در زمین جریان داشت به چیزی دیگری فکر می‌کردم. می‌نشینم و به خودم می‌گویم دیگر بازی نمی‌کنی و بازیکنان دیگری در حال بازی هستند. در مقایسه با چیزی که الان در فوتبال رخ می‌دهد من خیلی بیشتر با توپ خوش‌تر و سرگرم‌تر بودم. دیگر فوتبالیستی وجود ندارد که شما را شگفت‌زده کند. دیگر بازیکنی نیست که بتواند گل‌های فوق‌العاده به ثمر رساند.

رئیس باشگاه دینامو برست بلاروس که از روز گذشته (دوشنبه) کار خود را در این سمت آغاز کرده است ادامه داد: البته ما این فرصت را داریم که نیمار و مسی را تماشا کنیم اما آنها یارانی در تیم‌های خود ندارند، البته شرایط برای ازارد بهتر است، زیرا مرتنس و لوکاکو کنار او بازی می‌کنند. بلژیک دارای تیم خوبی است اما آنها را در قامت قهرمانی جام جهانی نمی‌بینم. فرانسه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد، زیرا از پنالتی بهره برد. منظورم پنالتی است که با کمک VAR (کمک‌داور ویدئویی) به دست آمد.

دیه‌گو مارادونا در خاتمه اظهار داشت: می‌خواهم از مادرم قدردانی کنم که از آسمان مرا در تمامی فعالیت‌هایم یاری می‌کند. زمانی که پیشنهاد باشگاه دینامو برست را دریافت کردم حتی برای ثانیه‌ای تردید نداشتم و به رویاهای بزرگی فکر می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.