کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مرتضی تبریزی بازیکن خوبی است و دوست دارم او در تیم ما بماند.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرایط تیم ذوب‌آهن را مطلوب خواند و اظهار داشت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و تمرینات را هم با حضور حداکثری بازیکنان خیلی زود شروع کردیم. بعد از پشت سر گذاشتن فصل بدنسازی در حال انجام بازی‌های دوستانه هستیم تا خودمان را آماده بازی‌های لیگ برتر کنیم. پیش‌بینی در مورد تیمی که داریم زود است، ولی فکر می‌کنم امسال هم تیم خوبی داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: تیمی که فصل گذشته نایب قهرمان شد قطعاً امسال برای قهرمانی تلاش می‌کند. البته ما در جام حذفی و لیگ قهرمانان هم حضور داریم و امیدوارم در سه جام عملکرد خوبی داشته باشیم.

حدادی‌فر در مورد کار کردن با امید نمازی تصریح کرد: نمازی مربی جوانی است و در این مدت چیزهای خوبی از این مربی یاد گرفته‌ایم. در عین حال نباید از زحمات مربیان قبلی هم به سادگی گذشت. امیدوارم در فصل جدید هم نمایش خوبی با سرمربی جدید و بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند، داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد پیشنهاد استقلالی‌ها برای جذب مرتضی تبریزی عنوان کرد: در این مورد تبریزی و باشگاه تصمیم‌گیرنده هستند. مرتضی بازیکن خوب و تأثیرگذاری است و من دوست دارم که او در ذوب‌آهن بماند و به تیم‌مان کمک کند.

وی در پایان راجع به قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: من طرفدار آرژانتین بودم که متأسفانه حذف شد. به نظرم فرانسه شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.