مهاجم خروس‌ها و آرسنال پاسخ انتقاداتی که از او به خاطر عملکرد ضعیفش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شده است را داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولیویه ژیرو، مهاجم آرسنال اگرچه این هفته با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ شد و بزرگترین دستاورد دوران بازیگری‌اش را کسب کرد اما در ترکیب اصلی تیم تحت هدایت دیدیه دشان در روسیه جزو بازیکنانی بود که کمترین نقش را در این قهرمانی داشت چون در هیچ یک از ۷ بازی خروس‌ها در این جام حتی یک شوت هم به سمت دروازه رقبا شلیک نکرد. با این وجود او از خودش در برابر انتقادات دفاع کرد.

ژیرو گفت: در تمام دوران بازیگری‌ام من با مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده‌ام و همیشه تلاشم را کرده‌ام تا کارم را به سرانجام برسانم و به همین دلیل همیشه برای بهتر و بهتر شدن انگیزه داشته‌ام. زمانی که شما از این مقاطع سخت عبور می‌کنید، همانطور که در زندگی شخصی‌تان هم رخ می‌دهد، واقعاً انگیزه می‌گیرید، مصمم می‌شوید و تعهدتان بیشتر می‌شود. هیچ چیزی به آسانی به دست نمی‌آید. فوتبال ورزش بسیار سختی است و مردم فقط بخش زیبای آن را می‌بینند اما ما برای کسب چنین دستاوردی سخت تلاش می‌کنیم و من افتخار می‌کنم که بگویم یکی از بازیکنان تیمی بوده‌ام که قهرمان جام جهانی شده است.

ژیرو ادامه داد: من در لیگ برتر کمی مورد انتقاد واقع شده و در فرانسه هم همینطور چون در جام جهانی گل نزده‌ام. با این حال خیلی از آنهایی که فوتبال‌شناس هستند و بسیاری از هواداران فرانسه برایم پیام‌های حمایت‌آمیز فرستاده‌اند. آنها کارهایی که من برای تیم ملی انجام می‌دهند را می‌بییند. خیلی‌ها دوست داشتند که من در فینال گل بزنم. من هم گفتم امیدوارم این کار را بکنم اما حتی اگر هم گل نزده باشم ما باز هم قهرمان جهان هستیم و این بهترین اتفاقی بود که در زندگی برایم رخ داد. من نمی‌دانستم که باز هم فرصت خواهم داشت در فینال بازی کنم یا نه. تلاشم را کردم و می‌دانم که چه خدماتی می‌توانیم به تیم ارائه کنم. در مورد هم‌تیمی‌هایم نیز همین موضوع صدق می‌کند. موفقیت یک تیم را نباید فقط به حساب یک ، دو یا ۱۱ بازیکن نوشت بلکه تمام ۲۳ بازیکنی که در اردوی تیم بوده‌اند از آن سهم دارند و این همیشه نقطه قوت تیم ملی فرانسه بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.