یک هلدینگ اقتصادی پیشنهاد اسپانسری باشگاه استقلال را به وزارت ورزش ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایمان ابراهیمی در این باره گفت: با توجه به اینکه پیشنهاد گروه ما برای خرید باشگاه مورد استقبال قرار نگرفت، هلدینگ ما در ایران تصمیم گرفت با پیشنهاد اسپانسری به حمایت مادی و معنوی از این باشگاه پرهوادار بپردازد و در این راستا بسته پیشنهادی خود را تقدیم وزارت ورزش کرده‌ایم و منتظر طی مراحل اداری آن هستیم.

وی ادامه داد: به دلیل نبود مدیریت یکپارچه و صحیح و همچنین عدم شفافیت در بحث جذب بازیکنان، گروه ما تصمیم گرفت تا چند روز آینده و مشخص شدن تکلیف نهایی مدیریت باشگاه دست نگه دارد تا با تصمیم صحیح وزارت ورزش و انتخاب مدیریت شفاف، اقدام به همکاری با باشگاه کند.

هوادار متمول باشگاه استقلال در ادامه تصریح کرد: بنده چندین بار مکاتباتی با مدیریت باشگاه برای کمک به جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی داشته‌ام که متاسفانه هیچگونه همکاری از طرف باشگاه انجام نشد و اعلام داشته‌اند که وجه را به حساب باشگاه واریز کنیم که با توجه به مثبت نبودن عملکرد مالی و قراردادها در باشگاه از این کار خودداری کردم و از وزیر ورزش تقاضا دارم به وضعیت بحرانی باشگاه میلیونی استقلال رسیدگی کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: طی مذاکرات ما با وزارت ورزش، این نکته مطرح شد که مشکلات استقلال ناشی از ضعف شدید مدیریت و ارکان اجرایی باشگاه است و نظر ما به تغییرات در راس این باشگاه بود.

وی در پایان گفت: روی سخنم با وزیر محترم ورزش است که به استقلال به عنوان یک سرمایه ملی نگاه ویژه‌ای داشته باشند و خیلی سریع به داد این تیم بزرگ برسند و سخن دومم هم با شخص آقای افتخاری است که اگر توان اداره باشگاه را ندارید، بدانید که این قبا برای شما گشاد است و ماندن به هر قیمت سم است و ریشه‌های استقلال بزرگ را خشک می‌کند. لطفا تیم را به مردم بسپارید و بروید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.