بخشی از فیلم بازی نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میان تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و روسیه که در پخش زنده تلویزیونی گنجانده نشده بود، نشان‌دهنده نیرنگ انگلیسی‌ها برای رسیدن به گل تساوی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، در دقیقه ۱۱۰ بازی چهارشنبه شب گذشته بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس تلاش کردند تا با مکر و نیرنگ در زمان شادی گل دوم کروات‌ها به گل سریع و تساوی‌بخش برسند! این بخش در پخش زنده تلویزیونی دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و کرواسی از مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گنجانده نشد اما صفحه رسمی این رقابت‌ها آن را منتشر کرد.

بر اساس گزارش این خبرگزاری روسی، بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس پس از به ثمر رسیدن گل دوم کرواسی خیلی سریع توپ را به مرکز زمین آوردند اما دیدند که بازیکنان حریف همچنان به شادی پس از گل می‌پردازند. در این لحظه رشفورد و لینگارد خیلی سریع بازی با توپ را شروع کردند و به سمت دروازه کرواسی جهت گلزنی رفتند اما داور ترکیه‌ای با سوت خود مانع ادامه حرکت فریب‌انگیز آنها شد.

طبق قوانین فوتبال برای شروع بازی از مرکز زمین حتی یک بازیکن حریف هم نباید در زمین تیم شروع‌کننده بازی حضور داشته باشد. انگلیسی‌ها با استفاده از این واقعیت که تقریبا تمامی بازیکنان کرواسی هنگام شادی با کادر فنی خود از نیمه‌میدان آنها گذشتند می‌خواستند بازی را شروع کنند. یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کرواسی نیز با اطلاع‌داشتن از این قانون فوتبال در زمین تیم انگلیس باقی‌ماند تا شادی هم‌تیمی‌های او پایان یابد و همگی به موقعیت‌های خود بازگردند. بدین‌خاطر تلاش فریب‌انگیز انگلیسی‌ها ثمری نداشت.

تیم ملی فوتبال انگلیس با شکست ۲ بر یک برابر کرواسی از راهیابی به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازماند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )