بازیکن جدید ایرانی تیم اشلانسک وروتسواو لهستان گفت که حضور بازیکنان ایرانی در اروپا دشوار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرشاد احمدزاده در مصاحبه با پژگلاند اسپورتووه، تنها روزنامه ورزشی لهستان درباره بازی کامپیوتری شاهزاده پارسی گفت: خیلی‌ها در ایران عاشق این بازی هستند. شخصا بازی‌های کامپیوتری را دوست دارم و طرفدار بازی شاهزاده پارسی هستم. فکرش را نمی‌کردم باشگاه اشلانسک وروتسواو در فیلم معرفی من بخشی از انیمیشن شاهزاده پارسی را به نمایش بگذارد. خوشحالم که مورد پسند خیلی‌ها قرار گرفت.

بازیکن جدید ایرانی تیم اشلانسک وروتسواو لهستان درباره اصالت والدین و محل تولدش گفت: من متولد ارومیه هستم. مادر ترک و پدرم کرد است. آنها با ۲ زبان ترکی و کردی در خانه با من صحبت می‌کردند. در مدرسه زبان فارسی است و بهتر است شما همه را یاد بگیرید. در شهر من (ارومیه) در نزدیکی مسجد، کلیسایی قرار دارد. به زندگی با فرهنگ‌های مختلف عادت کردم و امیدوارم این مسئله به من جهت خو گرفتن با اروپا کمک کند.

احمدزاده درباره پیشنهادهایی از انگلیس و قبرس و آمدنش به لهستان اظهار داشت: درباره قبرس هیچ‌چیزی نمی‌دانم اما پیشنهادهایی از بلژیک و ترکیه داشتم ولی در نهایت لهستان را انتخاب کردم. مدیر برنامه‌هایم گفته بود این لیگ برای من در آغاز بهترین خواهد بود. علاوه بر این دوست من پیش شما بود! میلاد عبادی‌پور سال گذشته عضو باشگاه والیبال اسکرا شده بود. او به من گفت که پس از بازی در لهستان پیشنهادهای زیادی دریافت کرده است. آمدن به لهستان ارزش دارد، زیرا کشورتان جای خوبی برای زندگی است. میلاد عبادی‌پور همانند من متولد ارومیه است و در همان محلی که من زندگی می‌کردم، بود.

وی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی فوتبال ایران با وجود سقوط از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ قلوب هواداران را فتح کرد و آیا همه بازیکنان ایرانی این‌گونه به سختی سقوط می‌کند گفت: در قاره آسیا ما دارای لیگی خوب با بازیکنان آموزش‌دیده و تکنیکی هستیم. تیم‌ها تجربه کافی دارند اما شاید فقط دو زمین خوب داشته باشیم. افراد کمتری از اروپا برای دیدن ما به ایران می‌آیند و بدین‌خاطر آمدن بازیکنان ایرانی به قاره اروپا سخت است. امیدوارم نمایش تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعتماد جهانی را کسب کرده باشد. بازیکنان ایران با تمام وجودشان مبارزه کردند و مردم به آنها افتخار می‌کنند.

احمدزاده درباره کنار آمدن با فشارهای فوتبال گفت: هیچ مشکلی نیست. در پرسپولیس بازی کردم که یک باشگاه مردمی است. در بازی فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا حتی تا ۱۰۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمدند. ما فشارها را می‌توانیم تحمل کنیم اما تیم‌های عربی این‌گونه نیستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.