کاپیتان تیم ملی انگلیس می‌گوید دلیل اصلی شکست سه‌شیر برابر کرواسی، عقب‌نشینی بیش از حد مقابل حریف بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هری کین بعد از شکست ۲ بر یک تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل کرواسی در جدالی ۱۲۰ دقیقه‌ای در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: هضم این شکست سخت است. شجاعت به خرج دادیم و تلاش زیادی کردیم. طرفداران ما عالی بودند و از آنها هم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بازی نزدیکی بود. شاید می‌توانستیم بهتر کار کنیم، اما تا جایی که می‌شد در حد توان‌مان تلاش کردیم. این نتیجه دردناک است، اما باید با سری بالا زمین را ترک کنیم و از این شکست درس بگیریم. پس از اینکه یک بر صفر پیش افتادیم فرصت‌های خوبی داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم و خیلی به حریف فشار نیاوردیم.

مهاجم و کاپیتان سه‌شیر تصریح کرد: در چنین بازی‌های بزرگ هم جزییات است که نتیجه را رقم می‌زند. سخت است که بگوییم چه جیزی در نیمه دوم کم داشتیم، اما بعد از گل تساوی کرواسی خیلی محتاط بودیم و خیلی عقب‌نشینی کردیم. در واقع خودمان کار را برای خودمان سخت کردیم.

کین در پایان خاطرنشان کرد: با وجود ناامیدی از این شکست، افتخار می‌کنیم که به این مرحله رسیدیم .می‌توانستیم بهتر از این هم کار کنیم، اما نشان دادیم که می‌توانیم پیشرفت کنیم. قدم بعدی‌مان این است که در دوره بعد بهتر کار کنیم و به عملکردمان در این رقابت‌ها افتخار می‌کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )