بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس عدم حضور استقلال در دیدار سوپرجام فوتبال ایران را غیرحرفه‌ای می‌داند.

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر گفت: پرسپولیس وضعیت بدی ندارد. این درست است که چند بازیکن از این تیم جدا شدند، ولی پرسپولیس اسکلت اصلی خود را حفظ کرد. امیدوارم بیرانوند و امیری هم در پرسپولیس بمانند. چند بازیکن جدید مثل سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی ترابی و مهدی شریفی نیز به تیم پرسپولیس اضافه شدند که قطعاً می‌توانند در نیم‌فصل دوم به کمک تیم بیایند.

وی ادامه داد: پرسپولیس فصل بعد کار سختی در پیش خواهد داشت و در نیم‌فصل دوم هم بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند، به همین دلیل باید این تیم در نیم‌فصل اول خیلی خوب امتیاز بگیرد تا در کورس قهرمانی باشد. البته نام پرسپولیس آن‌قدر بزرگ است که این تیم هر سال جزو مدعیان قهرمانی است و امیدوارم در فصل جدید هم شاهد قهرمانی پرسپولیس باشیم، هر چند که این تیم رقیبان جدی هم دارد.

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به احتمال غیبت استقلال در بازی سوپرجام فوتبال ایران تصریح کرد: سازمان لیگ از مدت‌ها قبل در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و تاریخ این بازی هم اعلام شده بود. بازی نکردن استقلال در سوپرجام حرفه‌ای نیست و احتمالاً با جریمه همراه خواهد شد. امیدوارم بازی سوپرجام به خوبی برگزار شود و یک بازی جذاب و تماشایی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.