بازیکن آلمانی در اولین کنفرانس خبری به عنوان بازیکن یوونتوس درباره دلایل علاقه‌اش به این تیم توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امره جان، هافبک آلمانی در اولین کنفرانس خبری به عنوان بازیکن جدید یوونتوس ادعا کرد به خاطر حضور در این تیم پیشنهادات زیادی را رد کرد.

او اظهاراتش را این‌گونه شروع کرد: حتی پیش از صحبت با خدیرا می‌دانستم یوونتوس باشگاه بزرگی است. می‌توانید از ساختار باشگاه و افتخاراتش این موضوع را متوجه شوید. در روز نخست همه چیز به خوبی پیش رفت.نخستین مربی‌ام یک ایتالیایی بود و همیشه در مورد یوونتوس با من حرف می‌زد. وقتی ۶ یا ۷ سالم بود، به من می‌گفت روزی برای یوونتوس بازی خواهی کرد. او از این بابت اکنون بسیار خوشحال است. آن زمان ستارگانی چون دل پیرو و ندود اینجا بودند و همه چیز در تورین عالی بود.بازی کنار بازیکن فوق‌العاده‌ای مانند کریستیانو رونالدو رویایی است. امیدوارم او هر چه زودتر به تورین بیاید. البته فعلا کاری به این مسائل ندارم و فقط روی کار خودم تمرکز می‌کنم.

هافبک سابق لیورپول در ادامه درباره اهدافش در تیم جدید خود افزود: هدف اول، فتح سری A است و سپس می‌توانیم به لیگ قهرمانان فکر کنیم. می‌دانم ۲۲-۲۳ سال است که یوونتوس قهرمان اروپا نشده و همه دوست دارند این اتفاق بیفتد.دوست دارم در پست‌های متفاوت بازی کنم اما در نقش یک هافبک راحت‌تر هستم. البته تصمیم با مربی است. خوشحالم که زیدان، الگوی تمام زندگی‌ام هم در یوونتوس بازی کرده است.

جان در پایان اظهار داشت: پیشنهادات خوبی از کشورهای مختلف داشتم اما تصمیم گرفتم به یوونتوس بیایم چراکه پروژه بزرگ و اهداف جاه‌طلبانه‌ای دارد و می‌خواستم بخشی از این برنامه باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.