سرمربی مستعفی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: من حدود دو ماه منتظر شدم تا وضعیت سپیدرود بهتر شود و در این مدت پیشنهادات خوبی هم داشتم که همه را به خاطر مردم خوب رشت رد کردم.

نادر دست‌نشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره استعفایش از سرمربیگری سپیدرود رشت اظهار داشت: من حدود دو ماه منتظر شدم تا وضعیت سپیدرود بهتر شود و در این مدت پیشنهادات خوبی هم داشتم که همه را به خاطر مردم خوب رشت رد کردم، اما الان تنها ۲۰ روز به شروع لیگ برتر باقی مانده و هنوز مشکلات پابرجاست.

وی ادامه داد: متأسفانه با وجود اینکه من با سپیدرود قرارداد داشتم،‌ مالکان جدید اصول اخلاقی و حرفه‌ای را رعایت نکردند و با مربیان دیگر مذاکره کردند. من هم به خاطر هواداران سپیدرود از حقم گذشتم و امروز هم با تن‌زاده تماس گرفتم و از او معذرت‌خواهی کردم. امیدوارم حداقل مالکان جدید به وعده‌های خود عمل کنند. من به حرمت امضایی که پای قرارداد با باشگاه سپیدرود زده‌ بودم از چندین پیشنهاد خوب گذشتم و حالا هم به خاطر هواداران از این تیم شکایت نمی‌کنم.

«به نظر می‌رسید با بازگشت مالکیت سپیدرود به جواد تن‌زاده مشکلات حل شده باشد»، سرمربی مستعفی سپیدرود در واکنش به این موضوع گفت: مشکل این است روز گذشته تعدادی از هواداران به تمرین سپیدرود رفته‌اند و شعارهایی علیه تن‌زاده سر داده‌اند. با این اوضاع من عواقب خوبی برای این تیم نمی‌بینم. هواداران سرمایه اصلی سپیدرود هستند و نباید با آنها درگیر شد. درست است که آنها با من کاری ندارند و حتی مرا حمایت کرده‌اند، اما من روز اولی که به این تیم آمدم وقتی فهمیدم علی کریمی با سپیدرود قرارداد دارد باشگاه را ترک و اصول حرفه‌ای و اخلاقی را رعایت کردم. انتظار هم داشتم مالکان جدید این باشگاه این اصول را رعایت کنند. من با باشگاه سپیدرود قرارداد داشتم و فرقی نمی‌کند مالک چه کسی باشد، الان هم می‌توانم از آنها شکایت کنم،‌ اما این کار را فقط به خاطر هواداران انجام نمی‌دهم.

دست‌نشان افزود: مالکان جدید سپیدرود حداقل باید قبل از انتخاب سرمربی،‌ با من تماس می‌گرفتند. این آقایان باید یاد بگیرند یا به فوتبال نیایند،‌ یا اگر آمدند اصول آن را رعایت کنند. جالب است اسم من همیشه جزو گزینه‌های سرمربیگری سپیدرود بود،‌ اما در نهایت هیچ صحبتی با من نشد. ان‌شاءالله حداقل این آقایان کار را یاد بگیرند. با این وضعیت من نگران وضعیت باشگاه سپیدرود هستم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )