مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید حضور در تیمی که توانست بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران را در جام‌های جهانی کسب کند، افتخار بزرگی برای همه بازیکنان تیم ملی بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید حسینی درباره حضورش در جام جهانی به سایت فدراسیون فوتبال گفت: یک هفته پس از پایان رقابت‌های جام جهانی وقتی به عقب بر می‌گردم و روزهای حضور در این رقابت‌ها را نگاه می‌کنم،‌ برایم افتخارآمیز است که جزئی از تیم ملی بودم، تیمی که توانست با وجود حضور قهرمانان جهان،‌ اروپا و آفریقا چهار امتیاز کسب کند. فکر می‌کنم حس افتخار در بین همه بازیکنان تیم ملی مشترک است.

وی ادامه داد: قبل از جام جهانی نوع برخورد با تیم ملی به گونه‌ای بود که کسی شانسی برای تیم ملی قائل نبود، اما ما که در تیم ملی تمرین می‌کردیم، ایمان داشتیم می‌توانیم با این تیم تاریخ‌ساز شویم. خوشبختانه با نتایجی که در این گروه کسب شد و نمایش‌های فوق‌العاده‌ای که تیم ملی ارائه کرد، این باور همگانی شد که تیم ملی ایران می‌تواند حتی از گروه صعود کند، اما متأسفانه با وجود شایستگی که تیم ملی از خود نشان داد تنها به خاطر بدشانسی این اتفاق رخ نداد.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به تلاش‌های انجام شده در تیم ملی اظهار داشت: تمام ۲۳ بازیکنی که نام‌شان در فهرست تیم ملی حضور داشت، آماده خدمت به تیم ملی بودند و هر وقت سرمربی تیم ملی از بازیکنی می‌خواست وارد زمین شود، آن بازیکن آماده بود مثل سایر بازیکنانی که در زمین هستند خودش را وقف کند و جانش را برای موفقیت تیم ملی بدهد.

حسینی افزود: وقتی در بازی مقابل مراکش بنا به اهداف تاکتیکی تیم به‌عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شدم، پس از اولین ضربه به توپ اعتمادبه‌نفس کاملی پیدا کردم. با صحبت‌هایی که آقای کی‌روش قبل از ورودم به زمین با من کرده بود، به طور کامل می‌دانستم با اطمینانی که سرمربی تیم ملی به من کرده باید در راستای اهداف تیم بهترین عملکردم را نشان دهم. بعد از این بازی توانستم دو بازی دیگر مقابل اسپانیا و پرتغال انجام دهم. تلاشم را کردم بتوانم به اعتمادی که کادر فنی به من نشان داده جواب مثبت بدهم و در خدمت تیم ملی باشم.

مدافع تیم ملی با اشاره به میانگین سنی جوان تیم ملی ایران گفت: برای یک بازیکن جوان مهمترین موضوع اعتماد سرمربی است که بتواند بهترین‌هایش را به نمایش بگذارد. خوشبختانه این موضوع به بهترین شکل ممکن در تیم ملی ایران وجود داشت. من قبل از حضور در جام جهانی تنها یک بازی ملی داشتم و برایم مهم بود که مطمئن باشم با اطمینان کادر فنی به زمین می‌روم. وقتی یک بازیکن مطمئن باشد که سرمربی تیم به توانایی‌هایش اعتماد دارد با اطمینان خاطر کامل به زمین می‌رود و برای من این اتفاق از نخستین لحظات حضورم در جام جهانی از بازی مقابل مراکش اتفاق افتاد و در دو بازی بعد هم تلاش کردم با حفظ این روند به تیم ملی در ثبت این نتیجه خاطره‌انگیز مقابل بهترین‌های دنیا کمک کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )