سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت که با دیدن سند مالکیت باشگاه هدایت این تیم را برعهده گرفته است.

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: من با محمد نوین مالک باشگاه توافق کردم و قرار است فردا ساعت ۱۰ صبح جلسه معارفه و سپس تمرین تیم را برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه دادگاه رشت مالکیت سپیدرود را به جواد تن‌زاده داده و با این شرایط چطور قبول کرده هدایت سپیدرود را برعهده بگیرد، گفت: جنگ مدیریتی به خودشان مربوط است. آقای نوین پروانه باشگاه را نشان داد که به نام ایشان بود. اینکه رأی دادگاه رشت چه بوده، نمی‌دانم. آنها می‌گویند پروانه باشگاه از ۱۰ روز قبل به نام شده و حالا نمی‌دانم امروز چه تصمیمی گرفته شده است.

سرمربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: آنطور که به من برگه را نشان دادند، نوین مالک باشگاه است و اجازه ثبت قرارداد دارد. اگر دوباره تن‌زاده مالک باشگاه شد، دیگر خودش می‌داند. طبق سندی که نشان دادند، توافق کردم. در فوتبال ما از این اتفاقات می‌افتد و بارها دیدیم که تیمی متشکل از دو گروه تمرین کرده است. باز هم می‌گویم جنگ مدیریتی به من ارتباطی ندارد و فردا تمرینات را آغاز می‌کنیم.

عزیزی در خصوص اینکه سپیدرود تیم پرطرفداری است و آیا می‌تواند انتظارات را برآورده کند، گفت: می‌دانم سپیدرود جزو تیم‌هایی است که سابقه زیادی دارد و در تمریناتش چیزی نزدیک به دو هزار نفر شرکت می‌کنند، بازی‌های این تیم را در ورزشگاه پر می‌کنند و کسانی هستند که هوادار دو آتشه و از قدیم طرفدار این تیم بوده‌اند. همه توانم را می‌گذارم که خواسته طرفداران سپیدرود را برآورده کنم. پتانسیل سپیدرود در درجه اول تماشاگرانش هستند و تیم مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان در خدمت این پتانسیل خواهند بود. ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم خوبی ببندیم و اردویی را هم در تهران برگزار کنیم. دیر شده، اما باید به سرعت کار را شروع کنیم.

وی در رابطه با انتخاب دستیارانش تصریح کرد: با محمدرضا مهدوی برای حضور در کادر فنی صحبت کردم. فرهاد چیذری به عنوان مربی بدنساز و معین دلاوری تحت عنوان آنالیزور کار خواهند کرد. محمدرضا میرحسینی هم در جمع کادر فنی خواهد بود.

سرمربی سپیدرود رشت در خصوص اینکه با علی کریمی صحبتی برای حضور در سپیدرود انجام داده یه نه، به تسنیم گفت: واقعیتش را بخواهید چون رویم نشد، با کریمی صحبت نکردم و تماس نگرفتم. از نظر ما قشنگ نیست که دوستی جای دوست دیگری را بگیرد، اما کار است و ممکن است فردا روزی فرد دیگری جای ما را بگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )