هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدف‌های بزرگی داریم که ان‌شاءالله باید به همه آنها دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, سعید عزت‌اللهی بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه, در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نتیجه‌ای که در جام جهانی کسب شد حاصل تلاش همه بازیکنان و کادر فنی بوده است. شاید روز اول کسی فکر نمی‌کرد که تیم ملی بتواند مقابل بزرگان دنیا اینقدر خوب عمل کند. خدا تلاش‌مان را دید و این عزت را به ما داد.

وی ادامه داد: ما هدف‌های بزرگی داریم که ان‌شاءالله باید به همه آنها دست پیدا کنیم. قهرمانی جام ملت‌های آسیا مهمترین و اولین هدفی است که باید به آن برسیم.

هافبک تیم ملی درباره اینکه آیا کی‌روش باید به حضورش در تیم ملی ادامه دهد, افزود: من بازیکن تیم ملی هستم و در جایگاهی نیستم که درباره مربی حرف بزنم. وظیفه من این است که برای تیم ملی تلاش کنم، اما همه می‌دانند که تیم ملی با حضور کی‌روش دگرگون شده است و دنیا به این تیم احترام می‌گذارد.

عزت‌اللهی راجع به تیم باشگاهی‌اش نیز عنوان کرد: فعلاً می‌خواهم استراحت کنم، چون خیلی فشار را تحمل کردم و باید یکی دو هفته استراحت داشته باشم، اما در کل دوست دارم که پیشرفت کنم اگر قسمت باشد به باشگاه‌های دیگر می‌روم و اگر نه که در روسیه ادامه خواهم داد.

وی در خصوص اینکه در طول بازی با پرتغال مدام با رونالدو صحبت می‌کرد, اشاره کرد: فکرمی‌کنم پرتغالی‌ها از دقایق اول سعی داشتند روی اعصاب داور راه بروند و دیدید که این اتفاقات تأثیرگذار هم بود, اماخدا جای حق نشسته و پنالتی که برای آنها به ناحق گرفته شد را ما در ادامه جبران کردیم. به‌هرحال این‌ها درس و تجربه بزرگی بود که در جام جهانی حاصل شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.