وزیر ورزش روسیه به دنبال شکست تیم ملی فوتبال کشورش در بازی دور پایانی گروه A جهانی ۲۰۱۸ از بازیکنان این تیم حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال روسیه امشب (دوشنبه) در ورزشگاه شهر سامارا با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب اروگوئه شد و در رده دوم جدول گروه A جام جهانی ۲۰۱۸ قرار گرفت. در این میان پاول کولوبکوف، وزیر ورزش روسیه از چرچسوف و شاگردانش حمایت کرد و گفت: تقصیری متوجه تیم ملی روسیه به خاطر شکست برابر اروگوئه نیست.

وی در این رابطه به خبرگزاری دولتی تاس روسیه گفت: همان‌طور که دیدید تیم ملی فوتبال روسیه در بازی امروز با اروگوئه نتوانست تمام برنامه‌های موردنظر را پیاده کند، اما بازیکنان تا لحظه آخر مبارزه کردند. نباید این تیم را درباره هیچ چیزی مقصر بدانیم. تیم ملی فوتبال روسیه فرصت دارد تا اشتباهات خود را در بازی بعدی جبران کند. بازی بعدی ما یکشنبه آینده در ورزشگاه لوژنیکی مسکو خواهد بود و امشب حریف خود را می‌شناسیم.

تیم ملی فوتبال روسیه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف صدرنشین گروه B که یکی از تیم‌های اسپانیا، پرتغال و ایران خواهد بود، می‌رود. از ساعت ۲۲:۳۰ امشب تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و مراکش رودرروی هم قرار می‌گیرند، ایران و پرتغال نیز در ورزشگاه شهر سارانسک جمهوری موردویا به مصاف هم می‌روند. در پایان بازی‌های امشب رده‌بندی نهایی این گروه مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.