سرمربی تیم ملی ایسلند پس از شکست شاگردانش مقابل نیجریه اعتراف کرد که باقی ماندن تیم او در کورس صعود به مرحله حذفی عجیب است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی ایسلند امشب (جمعه) در دومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با نتیحه ۲ بر صفر مقابل نیجریه تن به شکست داد و با یک امتیازی که از اولین بازی خود – تساوی یک بر یک مقابل آرژانتین داشت – به رده سوم جدول گروه D‌ سقوط کرد. با این حال ایسلندی‌ها هنوز این شانس را دارند که با پیروزی در بازی آخرشان مقابل کرواسی که صعودش قطعی شده، به دور بعد راه پیدا کنند و همین موضوع حیرت هایمر هالگریمسون، سرمربی ایسلندی‌ها را درپی داشت.

هالگریمسون گفت: این یک واقعیت عجیب است که ما هنوز در کورس صعود هستیم. ما فکر نمی‌کردیم که در این جام جهانی قرار است بدون شکست صعود کنیم و هضم شکست‌ها هم همیشه سخت هستند. با این حال ما فقط باید کرواسی را شکست دهیم که مطمئن به زبان آوردن آن از انجام دادنش بسیار آسان‌تر است.

وی اظهار داشت: در ۴ سال اخیر ۴ بار مقابل کرواسی بازی کرده‌ایم و قبلاً هم گفته‌ بودم که ما شبیه زن و شوهری هستیم که سعی دارند از هم جدا شوند و طلاق بگیرند اما همیشه سر راه هم قرار می‌گیرند. کروات‌ها در این جام دو بازی واقعاً خوب داشته‌اند که دومی یک نمونه بارز برای اثبات قدرت‌شان بود (برد ۳ بر صفر مقابل آرژانتین) اما این موضوع از طرفی به ما اعتماد به نفس می‌دهد چون در مرحله مقدماتی که با آنها همگروه بودیم، بالاتر و در رده نخست صعود کردیم و یک بار هم آنها را در ایسلند شکست داده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.