مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر مردم ناراضی هستند مطمئن باشید بعد از جام جهانی برای تیم ملی نمی‌آیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از روسیه، سردار آزمون پس از شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل اسپانیا اظهار داشت: شانس با ما یار نبود و این بازی را واگذار کردیم. همه دیدند چه بازی انجام دادیم و شرایط‌مان خیلی خوب بود. ما یک بازی دیگر داریم و تمام تمرکزمان را روی بازی با پرتغال می‌گذاریم.

وی ادامه داد: صد درصد شانس صعود به مرحله بعد را داریم، همانطور که دو تیم دیگر در این گروه شانس دارند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم مقابل پرتغال نتیجه بگیریم و مردم را شاد کنیم.

«مردم از عملکرد بازیکنان تیم ملی رضایت دارند؟» مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این پرسش در حالی که اشک می‌ریخت و بغض کرده بود، تصریح کرد: از عملکرد بچه‌ها خیلی راضی هستند، اما من خیلی گله دارم، آنها فکر می‌کنند من اصلا تلاش نمی‌کنم. مردم، خیلی از من بی‌دلیل انتقاد می‌کنند. آنها نمی‌دانند ما چقدر تلاش می‌کنیم. از این بابت خیلی ناراضی هستم. من به تیم ملی آمدم تا مردم ایران را شاد کنم. در مقدماتی جام جهانی هم هر کاری کردم تا مردم را شاد کنم، اما الان همه چیز برعکس شده است. نمی‌دانم دلیلش چیست، می‌خواهند من ۲۳ ساله را بشکنند. من آدم بازنده‌ای نیستم ولی دلم به حال خودم می‌سوزد، واقعا گاهی اوقات قدر نشناسی می‌کنند. اگر مردم ناراضی هستند مطمئن باشید بعد از جام جهانی برای تیم ملی نمی‌آیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )