در چند صحنه از دیدار تیم‌های ملی ایران و اسپانیا، بازیکنان دو تیم با هم درگیری داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در چارچوب مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

*با هر خطای اسپانیایی‌ها و از دست رفتن ضدحمله ایران، کی‌روش به بازیکنان اسپانیا اعتراض می‌کرد و هر بار داور چهارم سعی در آرام کردن سرمربی تیم ملی داشت.

*هواداران تیم ایران در ورزشگاه موج مکزیکی به راه انداختند.

*زمانی که تیم ایران می‌خواست اوت بلند پرتاب کند، هیرو به بازیکنان تیمش دستور داد که در محوطه جریمه تیم خود تجمع کنند.

*در یک صحنه، سردار آزمون می‌توانست فرار کند و صاحب موقعیت شود که این کار را نکرد. پس از این اتفاق، کی‌روش عصبانی شد و به آزمون تذکر داد.

*زمانی که حاج‌صفی روی زمین افتاده بود و بازیکنان ایران توپ را به بیرون زدند، اسپانیایی‌ها توپ را پرتاب کردند و به بازی ادامه دادند. در این هنگام رضاییان به ژوردی آلبا اعتراض کرد و نزدیک بود که درگیری ایجاد شود که با تذکر کمک داور، این غائله خاتمه یافت.

*وقتی که توپ در دستان علیرضا بیرانوند بود، دیگو کاستا به پای او ضربه زد که دروازه‌بان ایران توپ را به بیرون زد و روی زمین افتاد. پس از اینکه بازیکنان اسپانیا توپ را به بازیکنان ایران ندادند، جنجال ایجاد شد.

*احسان حاج‌صفی پس از بهبود مصدومیتش قصد ورود به زمین را داشت که داور آن را ندید و اجازه ورود کاپیتان ایران را به زمین نمی‌داد. نیمکت‌نشینان و کادر فنی تیم ملی ایران به داور مسابقه و داور چهارم اعتراض کردند که داور در نهایت حاج‌صفی را دید و اجازه ورود این بازیکن را به زمین صادر کرد.

*از دقیقه ۴۳ بازی، کی‌روش به سردار آزمون اعتراض کرد و به او تذکر داد که روی خط وسط زمین بایستد و در هنگام ضدحمله، فرار کند. آزمون اما به کی‌روش گفت که برخی بازیکنان اسپانیا یارگیری نشده‌اند. کی‌روش به آزمون دوباره دستور داد که برای ضدحملات روی خط میانه زمین بایستد.

*پس از پایان نیمه اول مسابقه، کی‌روش و راموس در تونل ورود به رختکن با هم دست دادند و خوش و بش کردند.

*رشید مظاهری با لوپز بین دو نیمه در زمین ماندند و با دروازه‌بان کشورمان به گرم کردن پرداخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.