در حالی که ۴۵ دقیقه تا بازی ایران و اسپانیا باقی مانده در حال حاضر حدود ۲۰ درصد ورزشگاه کازان آره‌نا پر شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ۴۵ هزار و ۳۷۹ نفری کازان آره‌نا شهر کازان به مصاف اسپانیا خواهد رفت. این دیدار دومین دیدار دو تیم در گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و در حالی که به لحاظ جدولی نیز اهمیت بالایی دارد، اما هنوز تعداد تماشاگران زیادی وارد ورزشگاه نشده‌اند.

* در مسیر خیابان‌های منتهی به ورزشگاه تعداد هواداران ایرانی بی‌شمار بود، در حالی که در بین آنها معدود هواداران اسپانیایی به چشم می‌خورند. در ورودی‌های ورزشگاه نیز تعداد ایرانی‌ها بیشتر است.

* با وجود اینکه مقابل ورزشگاه و در گیت‌‌های ورودی هواداران زیادی حضور دارند، اما هنوز حدود ۲۰ درصد ورزشگاه توسط هواداران پر شده و بیشتر سکوها خالی است. علت این اتفاق باز شدن درهای ورزشگاه فقط سه ساعت قبل از بازی است و هواداران نیز مورد بازرسی زیادی قرار می‌گیرند.

* ابتدا اتوبوس تیم ملی ایران و سپس اسپانیا با اسکورت شدید به همراه آمبولانس وارد ورزشگاه شد و آنها از مسیری وارد ورزشگاه شدند که هیچ هوادارای حضور نداشت.

* صدای شیپورهای هواداران ایرانی در ورزشگاه از لحظه ورود به گوش می‌رسد و آنها فضای شادی را برای یکدیگر ایجاد کرده‌اند.

* در لحظه ورود دروازه‌بان‌های تیم ایران به زمین برای گرم کردن، ورزشگاه به شدت آنها را مورد تشویق قرار داد.

* بازیکنان تیم ایران با لباس‌های آبی و قرمز وارد زمین شدند و حسابی مورد تشویق قرار گرفتند.

* سعید عزت اللهی که با پشت سر گذاشتن محرومیتش در بازی امروز قرار دارد، به صورت ویژه مورد توجه کارگردان تلویزیونی قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.