مصدومیت روزبه چشمی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان به یکی از اخبار اصلی خبرگزاری مطرح روسیه تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صفحه جام جهانی ۲۰۱۸ خبرگزاری دولتی روسیه (تاس) با درج تصویری از روزبه چشمی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران نوشت: «روزبه چشمی به دلیل مصدومیت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست داد، خبری که توسط کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران رسانه‌ای شد. روزبه چشمی در تمرین روز یکشنبه مصدوم شد و بررسی‌های پزشکی نشان داد که نمی‌تواند در سایر دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ روانه میدان شود. پزشکان تیم ملی فوتبال ایران دوری چهار هفته‌ای از فوتبال را برای روزبه چشمی پیش‌بینی کرده‌اند».

این خبرگزاری معتبر روس در ادامه آورده است: «تیم ملی فوتبال ایران در دیدار نخست گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ با نتیجه یک بر صفر مراکش را شکست داد و روزبه چشمی ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت. تیم ملی فوتبال ایران در دور نخست دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ با کسب سه امتیاز صدرنشین گروه B است و از تیم‌های یک امتیازی پرتغال و اسپانیا پیشی گرفته. این تیم چهارشنبه هفته جاری در کازان به مصاف اسپانیا می‌رود و روز چهارم تیر در ورزشگاه سارانسک رودرروی پرتغال قرار می‌گیرد».

خبرگزاری تاس در انتهای این گزارش نوشته است: «روزبه چشمی در تیم فوتبال استقلال تهران بازی می‌کند. او در فصل گذشته ۳۸ بازی انجام داد و سه گل به ثمر رساند. او در ۱۰ بازی نیز در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و فقط یک گل زده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )