رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تمامی بازی‌های پدیده در لیگ جدید در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه پدیده خراسان، محمدمهدی برادران در نخستین جلسه تمرین باشگاه پدیده برای حضور در لیگ هجدهم اظهار کرد: ابتدا باید پیروزی تیم ملی کشورمان در برابر مراکش را تبریک گویم، خوشحالم که خانزاده به عنوان نماینده پدیده در تیم ملی در جام جهانی حضور دارد. امیدوارم پدیده بتواند به عنوان یکی از برترین تیم‌های کشور در لیگ برتر به نتایجی خوب دست یابد.

وی افزود: پدیده یکی از تیم‌های خوب و باکیفیت فوتبال ایران است که در آن نظم حرف اول را می‌زند. انشالله شاهد موفقیت این تیم در لیگ هجدهم باشیم.

برادران اظهار کرد: با حضور وطنخواه به عنوان مدیرعامل خیالمان راحت است که این باشگاه با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد. چرا که وطنخواه مدیری با تجربه است و به خوبی با کار آشناست.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی با اشاره به حضور یحیی گل‌محمدی در این باشگاه تصریح کرد: یکی از مواردی که مرا خیلی خوشحال کرد، صحبت‌های گل‌محمدی در بدو ورود به مشهد بود، ایشان به سعادت حضور در مجاورت حرم امام مهربانی‌ها اشاره کردند که به شدت به دلم نشست. انشالله با مدد از امام رضا(ع) موفق باشید.

وی در ادامه در خصوص محل برگزاری بازی‌های تیم پدیده در لیگ هجدهم نیز اظهار کرد: با تعامل و موافقت آستان قدس رضوی تمامی بازیهای پدیده در لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.