تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در لیگ هجدهم از امروز (شنبه) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, دور جدید تمرینات پرسپولیس برای حضور در لیگ هجدهم از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی و با حضور ۲۰ بازیکن از سر گرفته شد.

* در تمرین امروز, سید جلال حسینی, حسین ماهینی, کمال کامیابی‌نیا, بشار رسن, شجاع خلیل‌زاده, علی‌ علیپور, امید عالیشاه, احمد نوراللهی, شایان مصلح, سیامک نعمتی و تعدادی از بازیکنان امید و جوان پرسپولیس حضور داشتند.

* مهدی شیری و مهدی شریفی دو بازیکن جدید پرسپولیس در این تمرین حضور پیدا کردند.

* به غیر از علیرضا بیرانوند و وحید امیری که با تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور دارند, گادوین منشا و محمد انصاری غایبان تمرین امروز سرخ‌پوشان بودند. انصاری در ابتدای تمرین در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد و برای غیبت در این جلسه تمرینی از برانکو اجازه گرفت.

* بازیکنان پرسپولیس لباس‌هایی با طرح جدید و یکدست قرمز بر تن کرده‌اند و کادر فنی نیز لباس‌هایی فسفری‌ رنگ پوشیده‌اند.

* حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسولیس که در تمرین حضور داشت بعد از نشست ۳۰ دقیقه‌ای با برانکو در رختکن نیز با بازیکنان جلسه‌ای برگزار کرد.

* حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون به همراه برادر حسین ماهینی در ورزشگاه حاضر شدند و تمرین شاگردان برانکو را از نزدیک تماشا کردند.

* حدود ۲۰۰ هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و به تشویق بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس پرداختند.

* درحالی که هواداران با طعنه و کنایه عیله بازیکنان جدا شده از پرسپولیس از جمله فرشاد احمدزاده شعار سر می‌دادند, کریم باقری به سمت آنها رفت و از هواداران خواست که به بازیکنانی که پیش از این برای تیم زحمت کشیده‌اند بی‌احترامی نکنند و فقط پرسپولیس را تشویق کنند.

* محسن ربیع‌خواه که هنوز مصدومیتش به طور کامل بهبود نیافته, در تمرین امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* بازیکنان در ابتدای تمرین مشغول دویدن به دور زمین شدند و در ادامه به مشغول حرکات کششی و هوازی به کمک توپ شدند. در ادامه سرخ‌پوشان به فوتبال درون‌تیمی روی آوردند.

* تمرین پرسپولیس فردا (یکشنبه) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.