از نگاه هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار مقابل مراکش برای شاگردان کارلوس کی‌روش حکم فینال را داشته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: در هفته‌های گذشته بیشتر تمرکزمان را روی بازی اول با مراکش گذاشته بودیم، چرا که می‌دانستیم چقدر این بازی مهم است و باید کار بزرگی را به صورت گروهی انجام دهیم. بازی اول حکم فینال را برای ما داشت.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر که همه چیز دست به دست هم داد تا از سد مراکش بگذریم. کارگروهی، همتی که بچه‌ها داشتند و دعای خیر مردم و کل هواداران ایرانی که در سرتاسر دنیا حضور دارند، باعث شد تا دیدار روز گذشته را با پیروزی پشت سر بگذاریم و برای دیدارهای بعد امیدوار باشیم. قطعاً دو دیدار آینده خیلی برای ما مهم هستند و با بهترین تیم‌های دنیا که از حضور بهترین بازیکنان دنیا بهره می‌برند، دیدار خواهیم کرد.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: کار سختی مقابل اسپانیا و پرتغال در پیش داریم، اما ما همیشه با کار تیمی و یکدل بودن و دعای خیر مردم کارهای بزرگی را انجام داده‌ایم که امیدوارم در بازی‌های آینده نیز این کار را انجام دهیم.

جهانبخش در خصوص نیاز جامعه به پیروزی تیم ملی مقابل مراکش و شادی مردم تا ساعت‌ها پس از دیدار در خیابان‌ها عنوان کرد: صددرصد مردم به این شادی احتیاج داشتند. بیشتر فشار و استرسی که در اردو وجود داشت نیز به این خاطر بود که می‌دانستیم باید دیدار اول را به خاطر مردم با پیروزی پشت سر بگذاریم و خدا را شکر این اتفاق افتاد. خیلی برای مردم خوشحال هستیم، چرا که در سال‌های اخیر اتفاقات زیادی در ورزش، اقتصاد و سیاست افتاده است و فکر نمی‌کنم چیزی به اندازه فوتبال می‌توانست این مردم را خوشحال کند. من به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده تیم ملی فوتبال ایران خیلی خوشحالم که باعث خوشحالی مردم شدیم و وظیفه اصلی ما به‌عنوان بازیکن ملی خوشحال کردن مردم است.

وی در خصوص انتشار فیلم‌های شادی بازیکنان پس از برتری مقابل در مراکش در رختکن اظهار داشت: خیلی از پیروزی خوشحال بودیم، چرا که سختی‌های زیادی را در این مدت کشیده بودیم و فشارها و اتفاقاتی افتاده بود که خیلی به واقعیت نزدیک نبود. در حال حاضر نیز درست نیست در این خصوص صحبت کنیم، اما ناملایمتی‌های انجام شد و حمایت‌هایی باید انجام می‌شد که صورت نگرفت. با این تفاسیر تمام تلاش ما موفقیت تیم ملی و بهترین عملکرد بود و عکس‌العمل‌های ما طبیعی بود. ما بعد از ۲۰ سال در جام جهانی به پیروزی دست یافتیم که برای مردم و خود ما مهم بود و فشارهای زیادی وجود داشت که خالی شده بود.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص امیدواری به برتری تیم ملی مقابل پرتغال گفت: اگر ما همین همدلی و یکدلی را مقابل پرتغال داشته باشیم، چیزی دور از دسترس نیست. ۱۱ بازیکن اصلی تیم مراکش در اروپا بازی می‌کنند و آمادگی آنها فوق‌العاده بود. مراکش هر چند روز یکبار با یک تیم بزرگ دیدار کرده بود، اما ما یک کار بزرگ مقابل این تیم انجام دادیم. قطعاً همین تلاش را ادامه خواهیم داد تا به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

جهانبخش در پایان در خصوص مصدومیت خود خاطر نشان کرد: خدا را شکر مشکل خاصی ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.