سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مردم ما روز‌های سختی را سپری می‌کنند و این برد برای آنها لازم بود تا کمی هم شادی کنند.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی یک بر صفر ایران مقابل مراکش اظهار داشت: واقعاً مُردیم تا بردیم. باید به این بچه‌ها گفت «دم همه شما گرم که توانستید با یک بازی جانانه یک برد شیرین را به‌دست بیاورید». ملت ما به این برد احتیاج داشت و واقعاً خوشحالم که مردم در خیابان‌ها به جشن و شادی پرداختند. با توجه به مشکلات زیاد جامعه این برد اتفاق خوبی برای کشور ما بود و امیدوارم بتوانیم در دو بازی آینده هم دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود: به‌ خاطر عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی بازی را خوب شروع نکردیم و بازیکنان از شرایط بازی به‌دور بودند. استرس بچه‌ها در ۲۰ دقیقه ابتدایی طبیعی بود اما هرچه از بازی گذشت بیشتر و بهتر توانستیم قدرت خودمان را به‌رخ حریف بکشیم. مراکش هم واقعاً تیم یکدست و هجومی بود اما نتوانست حریف جنگندگی و تلاش بازیکنان ما شود. این برد متعلق به یک ملت بود و همه خوشحالیم که توانستیم بعد از ۲۰ سال یک برد دیگر در جام جهانی به‌دست بیاوریم.

سرمربی پیشین تیم استقلال با تأکید بر اینکه «شانس صعود از این گروه را داریم»، یادآور شد: مطمئن باشید مراکش مقابل اسپانیا و پرتغال راحت امتیاز از دست نخواهد داد. اگر بتوانیم یک امتیاز دیگر از دو بازی آینده به‌دست آوریم شک نکنید از گروه‌مان صعود خواهیم کرد. من به این تیم امیدوارم و اعتقاد دارم بازیکنان ما توانایی این را دارند که حتی در دو بازی آینده دو مساوی کسب کنند.

مظلومی تأکید کرد: بازیکنان ما در دفاع تیمی خیلی خوب عمل می‌کنند و وقتی از چنین ساختار دفاعی برخوردار هستیم می‌توانیم امیدوار باشیم که از پرتغال یا اسپانیا یک امتیاز بگیریم. آرزو می‌کنم این اتفاق رخ دهد و با صعود به مرحله بعد بتوانیم یک جشن ملی بگیریم. مردم ما روز‌های سختی را سپری می‌کنند و حق‌شان است کمی هم شادی کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )