هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که در ۲۰ دقیقه پایانی دیدار برابر مراکش از ناحیه دوقلوی پا احساس درد داشته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، علیرضا جهانبخش پس از برتری یک بر صفر ایران برابر مراکش، در رابطه با مصدومیتش گفت: عضله دوقلوی پایم گرفته بود و نمی‌خواستم ریسک کنم. از دقیقه ۷۰ درد داشتم و گفتم به خاطر فشار بازی است و تحمل می‌کنم، اما از دقیقه ۸۲ دردم بیشتر شد و برای اینکه درصد مصدومیتم بالا نرود، ریسک نکردم و بیرون آمدم.

وی در مورد بازی با مراکش تصریح کرد: می‌دانستیم مراکش می‌خواهد فشار بیاورد و باید قطعاً خوب دفاع و بسته بازی می‌کردیم. در ادامه بازی، بهتر بودیم. از بازی‌هایی که از مراکش دیده بودیم، می‌دانستیم که اگر به آنها فضا ندهیم، عصبی می‌شوند و کنترل‌شان را از دست می‌دهند. ما موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و خدا را شکر به گل رسیدیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه با پاس‌های او تیم ملی صاحب موقعیت‌هایی شد که به راحتی از دست رفتند، گفت: متأسفانه بازی‌های دوستانه تیم ملی کنسل شد و همکاری کمی کنار هم داشتیم. در دیدار تدارکاتی برابر ترکیه، بعد از پنج شش ماه کنار هم بازی کردیم. بازی با لیتوانی هم تمرینی بود. ما بازی‌های دوستانه آن‌طور که باید و شاید نداشتیم.

جهانبخش در مورد دیدار مقابل اسپانیا هم خاطر نشان کرد: با این شرایط مقابل اسپانیا خیلی شانس و موقعیت به دست نمی‌آوریم و باید از موقعیت‌های کم و کوچک استفاده کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )