وزیر ورزش و جوانان با تعدادی از تماشاگر ایرانی در روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر خطاب به این تماشاگران گفت: شما یار دوازدهم تیم ملی هستید و امروز جوانان پر افتخار تیم ملی فوتبال ایران نماد فرهنگ و هویت همه ما هستند. خوشبختانه با تمهیدات سفارت ایران و تلاش زیاد سفیر محترم ، با حضور پر شمار تماشاگران ایران از سراسر جهان ، تیم ملی تنها نخواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از فعالیت‌ها و همکاری گسترده سفارت ایران و توجه خاص آقای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به موضوع جام جهانی و حمایت از تیم ملی ایران گفت: در این دوره وزارت امور خارجه کمک زیادی به مجموعه ستاد عالی جام جهانی داشته و نتیجه آن حضور پر شور تماشاگران و علاقه‌مندان تیم ملی ایران از سراسر جهان در نهایت آسایش و امنیت است.

سلطانی‌فر در جمع بخشی از تماشاگران ایرانی حاضر در مسابقات جام جهانی روسیه و قبل از بازی ایران مقابل مراکش عنوان کرد: به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم و تیم ملی نماد همه ایرانیان است و انشاالله با ارایه یک بازی خوب و فنی بتواند اسباب سربلندی و شادی همه هواداران فوتبال ایران در اینجا و در داخل کشور و سراسر جهان بشود.

در ادامه این دیدار صمیمی گروهی از تماشاگران ایرانی که از ایران و کشورهای مختلف به روسیه آمده بودند دیدگاه‌های خود را با وزیر ورزش و جوانان مطرح کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.